וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: מקלארן חוששת מהדחה

13.7.2007 / 14:06

הקבוצה תצטרך לספק תשובות להאשמות נגדה ובחברה דואגים כי אם יורשעו, נקודות יורדו לנהגיה או שאף הם יושעו עד תום העונה מן הסבב

פרשת הריגול שמסעירה את פורמולה 1 צוברת תאוצה. היום (שישי) נודע כי הגוף המנהל של הספורט המוטורי, שכבר פתח בחקירה בנושא, דורש כעת הבהרות מקבוצת מקלארן, המואשמת כי עשתה שימוש בחומר סודי של קבוצת פרארי. מי שעלול להינזק קשות מהפרשה הם נהגי הקבוצה, לואיס המילטון, שמוליך את הסבב, ופרננדו אלונסו, אלוף העולם.

סיפור הריגול שהסעיר את הספורט המוטורי התפוצץ כאשר נודע כי המהנדס הראשי של פרארי, נייג'ל סטפני, העביר כ-780 עמודים של חומר מסווג ביותר על המכונית של הקבוצה האיטלקית לטכנאי הראשי של מקלארן, מייק קואלן.

בקבוצה הבריטית התנערו מהאשמות בכל תוקף וטענו כי למרות שקואלן נחשף לחומר הרגיש, הרי שלאף אחד מלבדו לא היתה נגישות למסמכים המסווגים המפרטים תוכניות על המכוניות של פרארי. במקלארן הגדילו ועשו כשהשעו את קואלן מתפקידו בחברה ואמרו: "החברה מאוכזבת מאוד מכך שהיא צריכה להגיב להאשמות הלא מבוססות נגדה. למרות זאת בקבוצה ישתפו פעולה באופן מלא בחקירה. בכל זאת מבהירה החברה כי המסמכים הסודיים הוחזקו רק על ידי אדם אחד והוא הושעה ברגע שהפרשה נחשפה". למרות התנערות מקלארן מעובדה היא תצטרך לתת תשובות לגבי ההאשמות ב-26 ליולי. תיק החקירה הכבד הגיע לבית המשפט בלונדון.

כעת קיים החשש כי אם מקלארן תימצא אשמה, הרי שייתכן ונקודות יופחתו לנהגי הקבוצה, לואיס המילטון ופרננדו אלונסו, או שמא אפילו יושעו הנהגים מן העונה הנוכחית. המילטון, הרוקי הבריטי מוליך את הסבב עם תשעה פודיומים בתשעה מירוצים, בדרך אולי לתואר היסטורי. אלונסו, שבמקום השני, מרוחק מהמילטון 12 נקודות וביחד שניהם מובילים את החברה בדירוג היצרניות עם 128 נקודות. פרארי שנייה עם 103. מיותר לציין שאם לנהגים יופחתו נקודות או שהם יושעו, הרי שפרארי תקצור מעבר לניצחון נהגיה, גם ניצחון ביצרניות.

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully