וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדלון החרים את אימון נתניה

אריק רחמיאן

13.7.2007 / 13:49

המגן מחה על כך שטרם נוהל עימו משא ומתן על חוזה לעונה הבאה. סוכנו: "כך לא ניתן לעבוד". קרית שמונה ובאר שבע כבר הביעו עניין

המגן השמאלי דודי פדלון, החרים היום (שישי) את אימון הבוקר של מכבי נתניה. פדלון, שהיה מחוזר במהלך פגרת הקיץ על ידי מספר קבוצות בליגת על ובליגה הלאומית, התבקש באופן אישי על ידי המאמן ראובן עטר להמשיך ולשחק בקבוצה. פדלון החל את אימוניו במכבי נתניה ובמקביל דרש לחתום עימו על חוזה לעונה הקרובה, אבל מאז פתיחת האימונים לא מצאו קברניטי המועדון זמן לשבת עימו ועם סוכנו, עובד קראוס.

בתחילת השבוע הציב קראוס אולטימטום לראשי נתניה ובו דרישה חד משמעתית לשבת ולסכם את תנאיו של השחקן ולחתום עימו על חוזה, והכריז כי "אם עד יום חמישי לא ייחתם החוזה עם השחקן אנו רואים את עצמנו משוחררים וחופשיים לנהל משא ומתן עם כל קבוצה".

אתמול, לאחר שהשחקן וסוכנו לא הוזמנו ולא נחתם החוזה, הורה קראוס לפדלון שלא להתאמן. מנהל הקבוצה, גדי חן, והמאמן ראובן עטר שוחחו עם השחקן, והמנכ"ל המתפטר קובי בלדב השוהה בחו"ל עם הבעלים דניאל יאמר, עודכן בפרטים ושוחח הבוקר עם עובד קראוס, וביקש ממנו להמתין עד תחילת השבוע הבא.

קראוס אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אם היו עומדים במה שהבטיחו לנו מזה שלושה שבועות, אז הכל היה בסדר. אבל האנשים בנתניה לא חוזרים אלינו כשאנחנו פונים אליהם. כך לא ניתן לעבוד. מבחינתי מהיום אנחנו רואים את עצמנו חופשיים לעשות כפי שאנו מבינים. מבחינתנו שחקן ללא חוזה לא יכול להתאמן, אני בטוח שגם ראובן עטר בהיותו שחקן, לא היה עולה על הדשא ללא חוזה. אם יכלו לסגור עם קלמי סבן בתוך חמש שעות, אני חושב שעם דודי פדלון היה אפשר להספיק לשבת במהלך שלושת השבועות האחרונים".

לוואלה! ספורט נודע, שכבר נעשו פניות לקראוס על ידי הפועל קרית שמונה, המעוניינת מאוד בשחקן, ואף פתחה עימו במו"מ. גם המאמן המיועד של הפועל באר שבע, מרקו בלבול, המכיר היטב את פדלון, כבר הודיע לו שהוא מעוניין בשירותיו לעונה הנוכחית. מבחינתה של נתניה עזיבתו של פדלון עלולה להוות מכה קשה לקבוצה, שכן המגן השמאלי הפותח של הקבוצה, דדי בן דיין, טרם החלים מפציעתו, וייתכן מאוד שרק בתחילת השבוע יחל להתאמן. בן דיין מצוי בפיגור עצום מבחינת כושר גופני, וכזכור מצפים לנתניה חמישה משחקים רשמיים כבר בחודש אוגוסט, כולל המשחקים בגביע אופ"א. זו הסיבה שבנתניה נכנסו ללחץ גדול מפרשת פדלון. הבוקר אומר גורם במועדון: "נכון שזה נמשך יותר ממה שזה היה צריך, אבל ביום ראשון היתה כוונה לשבת איתו ולסגור את העניינים".

רוזנטל עובד במרץ

באימון הבוקר שקיימה נתניה ריצה של 5X1000 מ'. אמיר טגה השתתף בריצה באופן מלא, ואילו אבי סטרול, הסובל מקלקול קיבה, נעדר וישוב רק בתחילת השבוע הבא. הבלם השני, גולן חרמון, הסובל מעומסים וכאבים בשרירי הרגליים, לא התאמן אף הוא. החלוץ אייזק אבודו אוקוצ'ה פרש חמש דקות לפני סוף הריצה, לאחר שסבל מכאבים במשפעה. החלוץ אופיר חיים פרש אף הוא לקראת סוף הריצה, לאחר שסבל מסחרחורות והקיא, אך מאוחר יותר שב חיים לאיתנו, חזר לריצה וסיים אותה.

החלוץ הצ'יליאני סבסטיאן רוזנטל, שנדרש להשיל עוד חמישה קילוגרמים בנוסף לחמישה שכבר השיל ממשקלו בחודשים האחרונים, ערך את הריצה באופן מלא. בנתניה הדגישו היום ואמרו: "סבסטיאן רוצה מאוד, הוא עובד טוב, יש לו כח רצון אדיר, ואנחנו גם מאמינים שהוא יעמוד באתגר שהצבנו בפניו. מדובר בשחקן עם יכולות מדהימות, ואין לנו ספק שאם הוא יעמוד במשימה עד סוף אוגוסט, נתניה זכתה בפיס".

אגב, במידה ורוזנטל לא יעמוד בדרישות הצוות המקצועי ולא יתייצב על המשקל כפי שסוכם עימו, נתניה תוכל לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully