וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקארלי עובר לשחטאר דונייצק

13.7.2007 / 13:00

במהלך מהיר החתימו האוקראינים את הסקורר הנפלא של ליבורנו. בולחרוז מצ'לסי יושאל לסביליה. מנצ'סטר סיטי החתימה את ביאנצ'י

חאליד בולחרוז, בלמה של צ'לסי, יושאל לעונה אחת לסביליה. ההולנדי בן ה-25 נקנה רק לפני שנה על ידי המיליונרים, אך לא הצליח לתפוס מקום של קבע בהרכב. כמו כן המנג'ר ז'וזה מוריניו לא לקח את הבלם למסע המשחקים של הקבוצה בארצות הברית הקיץ.

מעברו של בולחרוז למחזיקת גביע אופ"א והגביע הספרדי אולי מרמז על כך שדני אלבס יעשה את הדרך ההפוכה, לסטמפורד ברידג'. עם זאת בצ'לסי עדיין מחכים להגעתו של בלם פ.ס.וו איינדהובן, אלכס, לפני מועד תום ההעברות.

* מנצ'סטר סיטי סיכמה עם רג'ינה על רכישת חלוץ הקבוצה, רולנדו ביאנצ'י, תמורת כ-8.8 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-24 יעבור בדיקות רפואיות לפני שיחתום על החוזה בסיטיזנס.

זוהי ההחתמה הראשונה של המנג'ר החדש של הקבוצה, סוון גוראן אריקסון. ביאנצ'י כבש בעונה שעברה 18 שערים במדי קבוצתו, שהצליחה להישאר ברגע האחרון בסריה A. עם זאת מייקל בול, המגן השמאלי, האריך בשנתיים את חוזהו בקבוצה.

* טוטנהאם סגרה עם קווין-פרינס בואטנג, קשרה של הרטה ברלין. התרנגולים יעבירו לקבוצה הגרמנית כ-5 מיליון ליש"ט, ויחצו בכך את גבול ה-40 מיליון ליש"ט במער הרכש שלהם הקיץ. "הפרמיירליג זה החלום שלי" אמר הקשר.

* אדם האמיל, קשר נבחרת הנוער של אנגליה ששיחק העונה כמושאל מליברפול לדאנפרמלין הסקוטית, לא יחזור גם העונה לסגל של ליברפול. האדומים החליטו לשלוח את הכישרון הצעיר (19) לעונת השאלה בסאות'המפטון, לאחר שגם סלטיק נשקלה כיעד השאלה אפשרי.

לוקארלי לשחטאר דונייצק, חימנז לאינטר, מונטלה לסמפדוריה

לא למעבר הזה ציפינו, אבל היום זה נסגר באופן רשמי, כריסטיאנו לוקארלי, מכונת השערים של ליבורנו, עבר לקבוצת שחטאר דונייצק האוקראינית וחתם על חוזה לתקופה של שלוש שנים.

לוקארלי היה חתום במועדון מחבל טוסקאנה עד 2010, אך כבר התבטא בעבר כי יש ברצונו לעזוב. האוקראינים, במהלך בזק, פנו אל הסקורר הנפלא בשבוע שעבר וסגרו איתו חיש קל.

ליבורנו תקבל על לוקארלי סכום של כ-6 מיליון יורו בעוד הוא ישתכר ב-2.8 מיליון יורו לעונה. לוקארלי הגיע לחבל טוסקאנה ב-2003 וכבש 94 שערים ב-146 הופעות. אשתקד הרשית 20 פעם. הוא יהיה האיטלקי הראשון שישחק בליגה האוקראינית, אך לא ישתתף במשחק פתיחת העונה של שחטאר בסוף השבוע הזה נגד דינמו קייב.

* אינטר, אלופת איטליה, שאלה את קשרה הצ'יליאני של לאציו, לואיס אנטוניו חימנז. לנראזורי תהיה אפשרות לרכוש את כרטיסו בעוד שנה תמורת סכום של כ-11 מיליון יורו. רוברטו מאנצ'יני, מאמן אינטר, רצה זה זמן רב את השחקן, שעזב את לאציו עקב בעיות בקבוצה, למרות שחווה מבחינה מקצועית עונה טובה כששותף ב-16 משחקים וכבש שני שערים.

* ויצ'נזו מונטלה מתקרב לסמפדוריה. החלוץ בן ה-33 קרוב כפסע לחתום בקבוצה מעיר הנמל. מונטלה שיחק שמונה עונות ברומא. בעונה שעברה עבר בחלון ההעברות לפולהאם האנגלית. לפני שעבר לג'ילארוסי, שיחק בעבר ב'סמפ', כך שזו תהיה מבחינתו סגירת מעגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully