וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאליטו: ארגנטינה מול מקסיקו. שוב

13.7.2007 / 10:32

השתיים עלו לרבע הגמר שיפגיש לקרב רב את סרחיו אגוארו וג'ובאני דוס סנטוס. צ'ילה וניגריה העפילו גם הן ותמונת השלב הבא נסגרה

אחרי שספרד, ארה"ב, צ'כיה ואוסטריה כבר הבטיחו את מקומן ברבע גמר אליפות העולם עד גיל 20 הנערכת בקנדה, הצטרפו אליהן הלילה (בין חמישי לשישי) ארבע נבחרות נוספות.

אז ברזיל אולי הודחה על ידי ספרד, אבל יריבתה הגדולה ארגנטינה ממשיכה הלאה, אחרי שגברה 1:3 על פולין בשמינית הגמר. דווקא הפולנים היו אלה שעלו ראשונים ליתרון משער של דוויד יאנצ'יק בדקה ה-33, אבל הארגנטינאים הצעירים חזרו עם שער שוויון של אנחל די מריה בדקה הארבעים. בדקת הפתיחה של המחצית השניה הגיע שער מדהים של סרחיו אגוארו, היהלום של אתלטיקו מדריד, שקיבל כדור עם הגב לשער ואללה פול גאסקוין נגד סקוטלנד ביורו 1996, הקפיץ מעל הבלם ושלח וולה פנימה.

אגוארו הנפלא, שחקן בשתי רמות מעל הטורניר הזה, אף התכבד בשער השלישי בדקה ה-86 והעלה את מאזנו לחמישה כיבושים בארבעה משחקים. כובש השער הפולני יאנצ'יק התפרע במהלך כל המחצית השנייה, לא הפסיק לדבר עם השופט, אבל ראה כרטיס צהוב שני רק בדקה ה-90.

יריבתה של ארגנטינה ברבע הגמר ביום ראשון תהיה מקסיקו, שהביסה בקלות 0:3 את קונגו. ג'ובאני דוס סאנטוס, שחקנה של קבוצת המילואים של ברצלונה, שאמור לקבל העונה דקות משמעותיות גם בקבוצה הבוגרת של בארסה, כבש ראשון למקסיקנים בפנדל דקה ה-23. קונגו נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-48 אחרי הרחקתו של פרנקל איבארה בצהוב שני, ומקסיקו לא התקשתה להגדיל את התוצאה עם שערים של עומאר אספרזה (85) ופאולו באררה (90).

במשחק נוסף בשמינית הגמר גברה צ'ילה 0:1 על פורטוגל. בדקה ה-45 נהנתה צ'ילה מבעיטה חופשית של הקפטן מאוריסיו איסלה שפגעה בניקולס מדינה, הגיעה לוידאל וזה כבש מקרוב בבעיטה מהאוויר. בזמן הפציעות התחממו העניינים, וזקיניה ומאנו הפורטוגלים הורחקו באדומים ישירים. וידאל, אחד ממצטייני הטורניר עד כה ושחקנה של באייר לברקוזן החל מלפני כחודש, ראה צהוב שני והורחק אף הוא, וצ'ילה תיאלץ להסתדר ללא השחקן המוביל שלה בשלב הבא.

יריבתה של צ'ילה ברבע הגמר תהיה ניגריה, שגברה בדרבי אפריקאי על זמביה 1:2. אווה אקייג'יל נגח את הראשון לנשרים בדקה השלישית, אבל טעות קשה בהגנה הניגרית עזרה לזמביה לאזן בדקה ה-33 מרגלי רודג'רס קולה. צ'וקוומה אקובזה היה חתום על שער הניצחון של ניגריה בדקה ה-57.

מחר בערב (שבת) יתקיים רבע הגמר הראשון באליפות בין ארצות הברית לאוסטריה, ומאוחר יותר תפגוש ספרד את צ'כיה. המשחקים בין ארגנטינה למקסיקו ובין צ'ילה לניגריה יתקיימו בלילה שבין ראשון לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully