וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווארד האריך חוזהו באורלנדו

13.7.2007 / 8:42

הענק של המג'יק ירוויח 85 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. צ'אקי אטקינס בדרך לדנבר, לוק וולטון חתם על הארכת חוזה בלייקרס

יומיים בלבד אחרי שהחתימה את רשארד לואיס על חוזה מפלצתי בגובה 110 מיליון דולר, הודיעה הנהלת אורלנדו על הארכת חוזהו של דוויט האוורד בקבוצה. בהתאם לחוזה החדש ירוויח האוורד 85 מיליון דולר בחמש השנים הבאות, ולפחות על פי הווארד עצמו, הוא לא מתכוון לעזוב גם בתום חמש השנים: "אני רוצה לפרוש במדי אורלנדו. נראה לי שאני ומיקי מאוס נישאר כאן לעד".

הסופרסטאר הצעיר המשיך בהצהרת כוונותיו לקראת העתיד: "אורלנדו ראתה עד עכשיו רק מעט מדוויט האוורד. יש הרבה דברים שאני צריך לשפר, ואני לא חושב שהגעתי לאפילו קמצוץ מהדברים שאני מסוגל אליהם. אבל כל שנה וכל משחק שחולף מוסיפים לי נסיון, ועכשיו אני כל כך נרגש, כשקשה לי להסביר את זה".

אטקינס על סף חתימה בדנבר

המטרה העיקרית של דנבר בפגרה הנוכחית היתה להשיג רכז ותיק שינווט את כמות הכישרון העצומה בסגל של הנאגטס, וכעת נדמה שהפור נפל על צ'אקי אטקינס. אטקינס מחזיק באמתחתו שמונה שנות נסיון עם ממוצעים של 10.8 נקודות ו-3.7 נקודות למשחק, ועל פי הדיווחים מקולורדו הוא נמצא על סף חתימה בקבוצה של ג'ורג' קארל. "המטרה שלי תהיה להפחית את השמירות הכפולות והמשולשות להם יזכו כרמלו ואלן", אמר אטקינס.

* לוק וולטון האריך את חוזהו בלייקרס בשש שנים, בהם ירוויח 30 מילוין דולר. דרק פישר, ששוחרר מיוטה, קרוב לסיכום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה.

* אמיר ג'ונסון, שנבחר בסיבוב השני של הדראפט על ידי דטרויט לפני כשנתיים ובילה מאז בעיקר ב-NBDL, חתם על חוזה לשלוש שנים עם הפיסטונס.

* דווין ג'ורג' יישאר עונה נוספת בדאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully