וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליגר וגל עלו למקום הרביעי באליפות העולם

12.7.2007 / 23:12

צמד שייטי ה-470 רשם עוד יום מצויין בפורטוגל והבטיח את הקריטריון לאולימפיאדה. לוין ואמיר ירדו למקום ה-12, צוברי סיים שמיני

צמד שייטי ה-470, גידי קליגר ואודי גל, המשיכו היום (חמישי) במסע ההתאוששות המטורף שלהם באליפות העולם בפורטוגל, ובתום השיוט התשיעי הם מדורגים במקום הרביעי הכללי, עם 52 נקודות שליליות, 9 יותר מלצמד הפורטוגלי שמדורג שלישי. קליגר וגל, שסיימו במקום הרביעי באליפות אירופה האחרונה, דורגו במקומות 7 ו-4 בשני השיוטים שהתקיימו היום ושמרו על סיכוי לפודיום, לקראת שיוט המדליות שיתקיים ביום שישי.

צמד השייטים מסר בסיום היום: ""שטנו טוב מאוד היום ואנחנו מרוצים מאוד מהשבוע המצויין שלנו צריך לזכור שעשינו קאמבק מצויין כשחזרנו ממקום 46 עד למקום הרביעי. אנחנו מנוסים ואוהבים את המתח שיש סביב שיוט מעין זה, המטרה היא מדליה. אנחנו מודעים לחשיבות השיוט מחר, נסתכל על עצמנו ונפליג הכי טוב שאנחנו יכולים. ונקווה שדברים טובים יקרו".


הצמד הישראלי השני, אייל לוין וים אמיר, ירד היום מהמקום הרביעי למקום ה-12, ולא הצליח לקבוע את הקריטריון הבינלאומי לבייג'ין, כפי שעשו קליגר וגל. לוין ואמיר סיימו את שני השיוטים היום במקומות 24 ו-27 וסיימו את דרכם באליפות.

גם שייטות ה-470 ניקה קורניצקי וורד בוסקילה הצליחו להשיג את הקריטריון האולימפי, אחרי שדורגו במקום התשיעי בתום תשעה שיוטים. השתיים סבלו מיום חלש וסיימו את שיוטי היום במקומות 27 ו-29, אבל שמרו על מקום בטוח בעשיריה הראשונה לקראת שיוט המדליות. במקרה שלהן, הן רחוקות ב-42 נקודות מהמקום השלישי, כך שאין להן שום סיכוי למדליה באליפות.

שייט נוסף שהשיג את הקריטריון לאולימפיאדה הוא גולש הרוח שחר צוברי, שסיים את האליפות במקום השמיני. היום הוא סיים את שני השיוטים במקומות 26 ו-20 ובסופו של דבר היה רחוק ב-40 נקודות מניק דמפסי הבריטי, שזכה במדלית הארד. ריקרדו סנטוס הברזילאי חגג את אליפות העולם הראשונה שלו והקדים את פרמיסלב מיארצ'ינסקי הפולני, שזכה במדלית הכסף. נמרוד משיח סיים את התחרות במקום ה-16 והאלוף האולימפי גל פרידמן סיים במקום ה-34 בלבד. מעיין דוידוביץ' סיימה את התחרות לנשים במקום ה-33.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully