וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שספאחיה ויסאיטיס ימצאו כבר קבוצה חדשה

12.7.2007 / 18:33

זה מה שדורשים ראשי מכבי ת"א, שמתרעמים על ההתמהמהות של המאמן ושחקן הקבוצה בעונה שעברה, שעדיין מחזיקים בחוזה

גורמים בכירים במכבי תל אביב הביעו לאחרונה תרעומת על כך שנוון ספאחיה, מאמן הקבוצה בעונה החולפת שפוטר מיד עם סיומה, וסימאס יסאיטיס, המחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במועדון (אם כי לא ישחק בקבוצה בעונה הבאה), מתמהמהים באיתור קבוצתם הבאה. "אם הם חושבים שבגלל שיש להם חוזה איתנו לעוד עונה הם יכולים להמתין, לסמוך על הכסף שלנו ולקחת את הזמן, הם טועים", אומרים גורמים במועדון.

במכבי עדיין לא סיימו לחשב את תקציב הקבוצה בעונה הבאה, אולם הוא צפוי לגדול בכמיליון דולר לפחות. על חוזהו האדיר של ניקולה וויצ'יץ' תשלם מכבי מס מלא, ועלותו תסתכם בכ-2.7 מיליון דולר ברוטו. עלותם המלאה של טל בורשטיין, וויל ביינום, דיוויד בלות'נטאל ומרכוס פייזר תעלה גם היא על המיליון דולר ברוטו. מכבי סיכמה עם ספאחיה ויסאיטיס כי תשלים את שכרם בעונה הבאה, באם יזכו לחוזים חדשים נמוכים יותר מכפי שהיו אמורים להרוויח במכבי. אולם גורמים בקבוצה חוששים כי בעקבות ההמתנה הארוכה של ספאחיה ויסאיטיס, הם יאלצו להסתפק בחוזים נמוכים במיוחד, שיחייבו את מכבי להשלים סכום גדול שיפגע בתקציב הקבוצה.

"גם לנו יש קלפים חזקים ביד. היו אנשים שבעונה שעברה לא התנהגו כמו מקצוענים. כשאתה חותם בקבוצה אתה מתחייב לתת את המקסימום, ואפשר לומר בביטחון שלא כולם עשו את זה", רומז גורם במועדון. "היו כאלו שהגיעו לא מוכנים לאימונים ולמשחקים, ואם הם חושבים שנתעלם מכך, הם טועים. אנחנו נתחשבן על הכל".

"זה בולשיט. אדם רציני כמוני לעולם לא יסתמך על חוזה קודם כל עוד אין לו מועדון אחר", אמר ספאחיה לוואלה! ספורט. "כדורסל זה המקצוע שלי, ובזה אני אוהב לעסוק. אני מקווה שכבר בימים הקרובים אחתום בקבוצה חדשה". את תגובתו של סימאס יסאיטיס לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully