וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל כפר סבא בעד אורי אוזן

12.7.2007 / 18:47

עודדו את השחקן וקיללו את מכבי נתניה במהלך משחק האימון מול מכבי פ"ת (2:1). האוהדים מתכוונים להתאגד כדי להתערב בהחלטות

הפועל כפר סבא פגשה הערב (חמישי) את מכבי פ"ת למשחק אימון והפסידה 2:1. יעוזה אבובקרי העלה את הירוקים ליתרון, אלא שעומר גולן הישווה עוד במחצית הראשונה. אסי משיח כבש את שער הניצחון למכבי פ"ת בפנדל במחצית השניה. בכפר סבא בכל מקרה, לא התרגשו מההפסד. המאמן אלי אוחנה בחן במהלך המשחק מספר שחקנים צעירים שעלו מהנוער כשהבולט שבהם הוא הבלם אלירן סיימון, שכבר שיחק במדי הקבוצה הבוגרת בסוף העונה שעברה. סיימון הוא בנו של שחקן העבר של הקבוצה, גדעון סיימון.

במהלך המשחק הפנו אוהדי כפר סבא קללות כלפי מכבי נתניה במטרה לעודד את אורי אוזן. אוזן עצמו הציג יכולת סבירה וכשהתקרב במהלך המשחק לעבר הספסל זכה לעידוד של האוהדים. כזכור, אוזן עזב את נתניה בטריקת דלת וחתם בכפ"ס לשלוש שנים.

במהלך המשחק ארעו מספר תקריות בין שחקני פתח תקווה וכפר סבא. באחת מהפעמים תיקל אביחי ידין בחריפות את אסי משיח, מה שעורר את זעמם של אנשי פתח תקווה, שאף סיננו מספר מילים לעבר השופט במהלך המשחק.

היום יצא לדרך מפקד האוהדים הגדול של אוהדי הפועל כפר סבא,בהשראת ובתמיכת ארגון ה-SUPPORETRS DIRECT הבריטי (היוזמה הממשלתית הבריטית לחיזוק ומיסוד פעילויות האוהדים).

האוהדים החליטו לצאת במפקד לנוכח סוגיות חוזרות ונישנות שלטענתם לא נפתרו כגון אי שיתוף וטיפוח שחקני בית והסחבת בבניית יציע חדש באצטדיון 'לויטה'. האוהדים החליטו לקחת את האחריות לידיים ולקדם את הנושאים החשובים להם.

באתר המפקד נכתב: "האם גם אתם לא מבינים מה קורה עם מחלקת הנוער, ולאן נעלמים שחקני הבית שגדלו במועדון? האם גם אתם רוצים יציעים קרובים למגרש באיצטדיון, כדי ש'לויטה' יהיה בית, האם גם לכם נמאס לכם שלפני כל משחק מושך קהל מאיימים שיושיבו אותנו ביציעים צדדים, האם גם לכם נמאס מנדנדת הליגות והשמחה בהיותנו מקום 8 בליגה ללא שאיפות גבוהות יותר. הדרך לשיפורי עוברת דרך ביסוס רשמי של כוחנו - מפקד האוהדים הירוק".

עדכון ראשון: 12/7, 17:37
עדכון אחרון: 12/7, 18:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully