וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א זה שם מחייב"

לי בוץ

12.7.2007 / 14:45

יניב עזרן הצטרף לקבוצתו החדשה במחנה האימונים בהולנד: "מקווה להצדיק את הציפיות ממני, אני כבר מצפה להתחיל"

חלוץ הרכש החדש של מכבי ת"א, יניב עזרן, הצטרף היום (חמישי) אל חבריו בהולנד, שם נערך מחנה האימונים של הקבוצה. עזרן, שחתם שלשום על חוזה לארבע שנים בקרית שלום, עלה על טיסה לאמסטרדם לפנות בוקר ונחת במקום כבר בשעות הצהריים. מנהל המשק הצהוב, בועז רימון, אסף את החלוץ משדה התעופה ויחד נסעו למירלו, שם נערך מחנה האימון.

"אני שמח שהגעתי למועדון כזה גדול", אמר עזרן לאתר הרשמי של המועדון. "מכבי ת"א זה שם מחייב ואני מקווה להצדיק את הציפיות ממני. קהל גדול והתעניינות הם חלק בלתי נפרד מהמשחק, בטח שבקבוצה גדולה, ואני כבר מצפה להתחיל".

עזרן, שהגיע להולנד כאמור רק בשעות הצהריים, החמיץ את אימון הבוקר של הקבוצה אך ערך את אימון בכורה בצהוב בשעות הערב. הצהובים המשיכו בהכנות לקראת המשחק מול סטנה קולומה האנדורית בגביע אופ"א, כשהשחקנים ששיחקו בהרכב בניצחון על בלחטוב הפולנית אתמול במשחק האימון, ערכו אימוני שחרור קלים בלבד. יתר השחקנים ערכו אימונים מלאים.

לאחר שני משחקי האימון שכבר ערכה הקבוצה בהולנד, שכללו הפסד לפרטיזן בלגראד ביום שני וניצחון על הפולנים אתמול, בשבת תקיים הקבוצה את משחק ההכנה האחרון שלה בגרמניה מול קובלנץ המקומית. מחר יזכו השחקנים לביקור של נשיא המועדון, לוני הרציקוביץ, שצפוי להגיע להולנד ולבקר את הקבוצה.

הבלם אבי יחיאל הגיע אחר הצהריים לבית החולים 'מאיר' בכפ"ס, שם הוא עבר את הניתוח לטיפול בקרע במיניסקוס. את הארתרוסקופיה ביצע ד"ר גדעון מן והניתוח עבר בהצלחה. כעת שוהה הבלם בבית החולים לצורך התאוששות והוא חש בטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully