וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס תחתים את לורנס רוברטס

12.7.2007 / 12:57

הפורוורד ששיחק בממפיס בעונה החולפת יחזק את הקבוצה של פיני גרשון, גם קווינטל וודס מועמד. מילוש וויאניץ' נשאר בפנאתינייקוס

אולימפיאקוס פיראוס, קבוצתם של פיני גרשון וארז אדלשטיין, מתחזקת היום (חמישי) בשחקן פנים רציני. סגנית האלופה היוונית תודיע במהלך היום על החתמתו של לורנס רוברטס (25, 2.08 מ'), שנבחר במקום ה-55 בדראפט 2005, ובילה את שתי העונות האחרונות במדי ממפיס גריזליס מה-NBA. ב-54 משחקים במדי הגריזליס העונה, מתוכם פתח ב-18, העמיד רוברטס ממוצעים של 5.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים ב-17.9 דקות למשחק.

קווינטל וודס, אחד השחקנים הבעייתיים שדרכו על פרקט NBA בשנים האחרונות, הוזכר כמועמד לנחות באירופה בעונה הבאה - אם לא ימצא לעצמו קבוצה בליגה הטובה בעולם. אולימפיאקוס, אפס פילזן ופרוקום סופוט הן המובילות ברשימת המחזרות של השחקן.

וויאניץ' נשאר בפנאתינייקוס

יריבתה הגדולה של אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, הודיעה על הארכת חוזהו של מילוש וויאניץ' בעונה נוספת. הגארד הסרבי הצטרף בקיץ שעבר לירוקים מאתונה, ועזר להם לזכות בתואר המשולש - אליפות היורוליג, אליפות יוון והגביע היווני.

* גורדן גיריצ'ק, שחקנה הקרואטי של יוטה ג'אז, הודיע כי ייעדר מסגל הנבחרת הלאומית של קרואטיה באליפות אירופה הקרובה.

* ג'יי.אר הולדן האריך את חוזהו בצסק"א מוסקבה בשנתיים נוספות.

* דאבור קוס, קפטן ציבונה זאגרב, מבקש לעזוב את הקבוצה שחייבת לו, לטענתו, 50 אלף יורו. אולימפיאקוס ומלאגה הוזכרו כמועמדות לקלוט את הרכז המוכשר.

* מארק גאסול, שנבחר על ידי הלוס אנג'לס לייקרס במקום ה-48 בדראפט האחרון, הודיע כי יישאר העונה בקבוצתו הספרדית, ג'ירונה, למרות שזכה להתעניינות גם מצידה של ברצלונה.

* פרד האוס, שחקנה של טאו ויטוריה בעונה שעברה, חתם בולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully