וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליצ'יץ' סיכם בממפיס

12.7.2007 / 12:11

אחד השחקנים המבוקשים של הפגרה הסכים לחוזה לשלוש שנים עם הגריזליס. ג’ראלד וואלס נשאר בשארלוט, דוראנט הבריז מליגת הקיץ

דארקו מיליצ'יץ', אחד השחקנים המושמצים בליגה בשנים האחרונות ועם זאת אחד השחקנים החופשיים המבוקשים ביותר בשוק, הסכים לחוזה לשלוש שנים בממפיס. סכומי העיסקה לא נחשפו, וההערכות גורסות כי מדובר ב-21 מיליון דולר אותם ירוויח הסרבי בשלוש השנים הקרובות. מיליצ'יץ' סבל מביקורות קשות על היכולת הירודה אותה הציג בתחילת הקריירה שלו בדטרויט, לאחר שנבחר במקום השני בדראפט 2003, לפני של כרמלו אנתוני, כריס בוש, ודווין וויד.

לפני שנה וחצי הוא פתח דף חדש באורלנדו, והראה ניצוצות מהכישרון הגדול הגלום בו, ומסתבר שאותם ניצוצות הספיקו לגריזליס על מנת לשמור לו מקום מרכזי בבניית הסגל הצעיר שלהם.

סוכנו של מיליצ'יץ' היה מרוצה מהבית החדש אותו סידר ללקוח שלו: "אנחנו מאוד נרגשים מההזדמנות הזו. דארקו הולך לקבוצה שבאמת רוצה אותו".

וואלאס נשאר בשארלוט

ג'ראלד וואלאס, כוכבה של שארלוט בובקאטס שהפך הקיץ לשחקן חופשי, הסכים לחתום על חוזה חדש בקבוצה, שאמור להעניק לו 57 מיליון דולר בתקופה של שש שנים.

וואלאס (25) סיים את העונה החולפת במדי הבובקאטס עם ממוצעים נהדרים של 18.1 נקודות, 7.2 ריבאונדים, 2.6 אסיסטים, ו-2 חטיפות למשחק, מה שזיכה אותו בהצעות מלא מעט קבוצות - דאלאס, דטרויט, מילווקי, אורלנדו, מיאמי, גולדן סטייט ופורטלנד - אך בסופו של דבר בחר כאמור להישאר בקבוצתו הנוכחית, ולנסות להצעיד את הצעירים של הבובקאטס לעתיד טוב יותר. כזכור, בליל הדראפט הובא ג'ייסון ריצ'רדסון מהווריורס כדי לחזק את הקו האחורי של הקבוצה.

דוראנט מצא סיבה טובה להחמיץ משחק

אחרי שגרג אודן סיים את דרכו בליגת הקיץ לטובת ניתוח הוצאת שקדים, מצא גם קווין דוראנט סיבה מקורית להחמיץ משחקים בלאס וגאס. הסופרסטאר הצעיר של סיאטל העדיף לוותר על משחקה של קבוצתו מול מילווקי כדי להשתתף בטקס ה-ESPY - טקס בחירת מצטייני השנה של רשת ESPN.

את השורה הסטטיסטית המרשימה במשחק רשם דווקא נואל פיליקס, שבילה את העונה האחרונה על הספסל ביד אליהו, שקלע 27 (!) נקודות ב-32 דקות במדי מילווקי. קני אדלקה, ששיחק העונה אצל עודד קטש בגליל העליון, קלע 10 נקודות לזכות הסוניקס.

יי זיינליין, הבחירה השישית בדראפט של מילווקי, רשם עוד משחק חלש במדי נבחרת סין ששיחקה נגד בוסטון, וסיים עם 7 נקודות ב-1 מ-5 מהשדה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully