וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "ויקו חדד ואני נעבוד בשיתוף פעולה"

12.7.2007 / 18:59

מי שהיה עוזר מאמן נתניה בעונה האחרונה מונה למאמן הפועל באר שבע. אלונה ברקת: "הוחלט להחליף את כל הצוות המקצועי והניהולי"

* הידיעה בשיתוף מערכת וואלה! ספורט והאתר my-negev.co.il

לאחר עסקת הרכישה המייגעת אתמול (רביעי) הגיעה סאגת הפועל באר שבע לסיומה, והקבוצה נמסרה לידיה של אלונה ברקת. פחות מיממה עברה, וברקת כבר מתחילה לעבוד. היום נקבע כי מרקו בלבול יהיה המאמן החדש של הקבוצה, במקום גילי לנדאו. זה יהיה המבחן הראשון של ברקת, מכיוון שמחנה לא קטן של אוהדים העדיף שגילי לנדאו ימשיך, אבל המאמן, שהדריך את הקבוצה בעונה האחרונה, כלל לא קיבל שיחת טלפון, מה שהגביר עוד לפני כן את ההערכה שהוא ייפרד בימים הקרובים מהקבוצה. גם עוזרו של לנדאו, שרון אביטן, לא ימשיך.

במסיבת עיתונאים מאולתרת אמרה ברקת: "ישבנו, ויקו ואני, ונפגשנו עם מספר מאמנים, ואני רוצה להגיד שזה כבוד גדול שמרקו הסכים לבוא לבאר שבע. אני מאמינה במקצועיות שלו וביושרה שלו. עוד לא קיבלנו החלטה לגבי עוזר המאמן. כשנקבל החלטה תדעו".

ברקת סירבה לנמק מדוע בחרה במי שבחרה והפנתה את ההסבר ליועץ המקצועי שלה, ויקו חדד, שאמר: "יש החלטת בעלים להחליף את כל הצוות המקצועי והניהולי באגודה". מנכ"ל האגודה הותיק, יוסי אורה, יסיים את תפקידו לאחר 19 שנים במועדון, ובמקומו ייכנס ירון בראון בן ה-49, בעברו שוער במכבי חיפה.

בלבול אמר כי הדרך ארוכה: "היום 12 ביולי והשוק לא רווי בשחקנים. אנחנו צריכים שחקנים בהגנה ובקישור, יש לנו עבודה קשה. אנחנו בודקים כמה אופציות לקיום מחנה אימונים בסביבות ה-22-20 ביולי. יש יועץ מקצועי, כמו שמקובל בהרבה קבוצות בעולם, זה מבורך. זה לא משנה מי למעלה, מי למטה, ויקו ואני נעבוד בשיתוף פעולה".

חדד אמר לוואלה! ספורט לפני מסיבת העיתונאים: "אלוהים נתן הזדמנות נוספת להפועל באר שבע לחזור לימים היפים. זו מתנה שלא נופלת בכל יום, ויש הרבה עבודה לפנינו".

את תגובתו של גיל לנדאו לא ניתן היה להשיג, אולם גורמים בבאר שבע מסרו כי להערכתם המאמן היוצא של הקבוצה לא הופתע מהמינוי: "ברגע שברקת נכנסה לתמונה הוא ידע שהוא בחוץ. לא הייתה שום תחרות ושום מרוץ עם מרקו. בלבול היה סגור מהרגע הראשון".

"עכשיו צריך סבלנות"

האתר my-negev.co.il מדווח:

לאחר שבליל יום רביעי תם המשבר בין אלונה ברקת ואלי זינו, וניתן היה להרים כוסית יין אדום לחיים. "לחיי הפועל באר שבע, לחיי אלונה, לחיי אלי", התלהב שושבין העיסקה המורכבת, המסובכת, הקשה והארוכה, יעקב טרנר. "חודשים של ניסיונות להחלפת בעלות הגיעו לגמר. שכנועים ולחצים נסתיימו בחתימת הסכם. הרבה אנשים חיזקו את ידיי, הרבה אנשים אמרו לי 'זה לא יילך'. לא ויתרתי. ראיתי את האוהדים, את הצעירים לנגד עיניי".

טרנר המשיך: "אנשי מקצוע התקבצו למעגל. היו לנו דיונים נוקבים. היה צריך להתגבר על הרבה קשיים, על סף משבר. היה צורך בגיוס תורמים נדיבים. התחיל משא ומתן ארוך, עם תיקונים אינסופיים, עם טלפונים לאורך כל הלילה. מסע ארוך. ומייד אחרי החתימה, ידיים חדשות בונות את הקבוצה ושחקנים צעירים שיודעים את העבודה ואוהדים בטריבונות שמעודדים 11 לוחמים, ושוב באר שבע בליגת העל". הוא סיים בברכה: "תודה לאלונה, לז'ינו יישר כח".

אלונה ברקת הייתה נרגשת: "אני רוצה להודות להרבה אנשים. למר טרנר שהשקיע לילות וימים. כמובן לאלי ז'ינו שעשה את זה הכי קל והכי מהיר, למרות שזה לא היה מהיר... אנחנו יוצאים לדרך ארוכה וקשה. יש לנו צוות מקצועי טוב. אנחנו רוצים להשקיע בנוער, זה דבר מאוד חשוב לי וכמובן, האוהדים, שהכל פה נעשה בשבילם. לא הפסקתי לקבל טלפונים מהם, עידוד ותמיכה, ואני מקווה שכולם יירתמו ויעזרו לנו. זה מאמץ משותף לבאר שבע ולנגב כולו, להחזיר עטרה ליושנה".

רשות הדיבור הועברה למוכר, אלי ז'ינו: "אני מודה לראש העיר על המאמצים. לאלונה, הרבה הצלחה, שתחזיר את באר שבע למקומה הראוי בצמרת הכדורגל הישראלי". באתי לקראת המהלך, ואסייע לאלונה ולבעלה. אני הולך הביתה עם הרבה שמחה ותקווה שהפועל באר שבע תגיע למקומה הראוי".

לא ברקת, לא ז'ינו ולא טרנר הסכימו להתייחס לפרטי ההסכם שהתגבש, בטענה שצריך להביט קדימה, אל היום שלמחרת. כשנדרשה לכך, ברקת הדפה את השמועות, כאילו הגיעה לבאר שבע, בגלל המגרש: "אין שום הסכם נדל"ן. תכתוב שזה קשקוש בלבוש. אין שום זכויות על האיצטדיון".

מעל 100 אוהדים משולהבים צרו על הפתח של בניין העירייה וחיכו לברקת. במהלך הדיבורים הצפופים שעוד נותרו לה בחדר, היא יצאה אל הקהל הרחב שהשתוקק לראותה ולמוצא פיה: "חבר'ה, אנחנו יוצאים לדרך ארוכה ואתם השותף הכי גדול שלי. אני מצפה לסבלנות מצד האוהדים". האוהדים הגיבו לבעלים החדשה בקריאות קצובות: "אנחנו אוהבים אותך".

עדכון ראשון: 12.7.07, 11:59
עדכון אחרון: 12.7.07, 18:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully