וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בעקבות ריקלמה

12.7.2007 / 11:34

אלופת ספרד הצטרפה למירוץ אחרי הכוכב הארגנטינאי. האם ארסן ונגר מתכנן לקחת איתו את פברגאס לברצלונה ב-2008?

יז'י דודק מצא בית חדש. השוער הפולני, שהיה הגיבור הגדול של ליברפול בגמר ליגת האלופות לפני כשנתיים, בילה את העונה האחרונה על הספסל כמחליפו של פפה ריינה באנפילד. היום (חמישי) הוא עבר לקבוצת פאר נוספת, ריאל מדריד, כאשר גם בה הוא צפוי לתפוס מקום של קבע על הספסל. האלופה הספרדית, שחיפשה מחליף מנוסה לאיקר קסיאס, התלבטה בין דודק לבין פרנצ'סקו טולדו, ובחרה לבסוף בדודק עקב דרישותיו הכספיות הגבוהות של האיטלקי.

ה"מארקה" טוען הבוקר כי ארסן ונגר התעקש שלא למכור את ססק פברגאס לריאל מדריד הקיץ, על מנת שונגר עצמו יוכל לקחת איתו את פברגאס לברצלונה, אם וכאשר ימונה המנג'ר הצרפתי למשרה בקאמפ נואו בקיץ הבא. על פי העיתון, ונגר אף מוכן להעניק לכוכב הצעיר את סרט הקפטן של ארסנל העונה, על מנת שלא יתפתה לחתום בריאל מדריד המעוניינת בו מאוד.

במידה וריאל לא תצליח להניח את ידה על פברגאס, המטרה הבאה שלה יהיה ככל הנראה חואן רומן ריקלמה. הקשר הארגנטינאי המצוין, שהושאל העונה מויאריאל לבוקה ג'וניורס עקב סכסוך עם מאמנו בויאריאל, הוביל את בוקה לזכייה בגביע הליברטדורס, ואת נבחרת ארגנטינה עד לגמר הקופה אמריקה. אתלטיקו מדריד נראתה כמועמדת העיקרית לזכות בשירותיו לעונה הבאה, אבל כניסתה של ריאל למירוץ הופכת אותה מיידית לאופציה רצינית עבור ריקלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully