וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים האמיתיות של מוטל'ה?

12.7.2007 / 11:03

נשיא הכבוד של נתניה עומד להתמנות לתפקיד בהתאחדות. תשובתו לשאלה האם יעזוב את המועדון: "לך תזדיין עם הרכלנים של נתניה, בא לי להקיא עליך"

נשיא הכבוד של מכבי נתניה, מוטל'ה שפיגלר, עשוי לסיים בקרוב את תפקידו בקבוצה. הסיבה: שפיגלר עומד להתמנות לתפקיד בכיר בהתאחדות לכדורגל. התפקיד הוצע לו על ידי יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, ולפי גורמים בהתאחדות, שפיגלר נענה בחיוב להצעה ויתמנה לתפקיד כבר בעוד חודש. עם זאת, בהתאחדות הדגישו כי "אם שפיגלר ייקח על עצמו את התפקיד, הוא לא יוכל לעבוד במכבי נתניה וייאלץ לעזוב את תפקידו".

במכבי נתניה היה מי שסיפר השבוע כי מאז חקירתו בחשד לעבירות מס, שפיגלר "פחות פעיל" במועדון. על השאלה האם הסיבה לכך היא שקבוצת המחוננים אותה הוא מאמן אינה פעילה בשלב זה של העונה, ענה אותו גורם: "הוא היה יותר מעורב ומאז החקירה דומה כי הוא פחות מעורב".

שפיגלר, כזכור, נעצר לאחרונה בחשד להשמטת הכנסות בסך של כשני מליון שקל. בית משפט השלום בחיפה שיחרר בתנאים מגבילים את מי שנחשב לגדול הכדורגלנים בכל הזמנים, והוא נאלץ להפקיד ערבות עצמית בסך 400 אלף שקלים, ערבות צד ג' בסכום זהה וקיבל צו עיכוב יציאה מהארץ. מבקשת השחרור בערבות של שפיגלר עלה כי בין השנים 2001-2006 הוא קיבל מקבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד ומהעמותה לקידום הכדורגל והספורט בראשון לציון כשני מיליון שקלים עבור השאלת כרטיס השחקן של הכדורגלן שי הולצמן. הכספים שקיבל, כך נטען, הופקדו בחשבון בנק מקומי על שם תושבת חוץ ולשפיגלר היה ייפוי כוח בחשבון זה. לפי החשד, שפיגלר "השמיט" את הסכומים שקיבל מהדו"חות שהגיש לפקיד השומה.

שפיגלר התבקש ביום ראשון על ידי "חדשות נתניה" להתייחס לשאלה האם הוא עזב או עומד לעזוב את מכבי נתניה, וגם לשאלה האם נכונה הטענה כי הוא לכאורה פחות פעיל במועדון, אולם בחר להגיב בדרך אחרת: "תפסיק לזיין לי במוח וחפש את החברים שלך. כנראה שיצאת מאיזה אשפוז, בא לי להקיא עליך. לך תזדיין עם כל הרכלנים של נתניה. אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה. עכשיו עדיף לך שתנתק את הטלפון".

למחרת פנינו שוב לשפיגלר, בניסיון לקבל ממנו תגובה לגופה של הידיעה. שפיגלר בתגובה: "אין לי עניין לדבר אתך. אני לא עובד אצלך ולא במכבי נתניה. אני נשיא כבוד. אם תתקשר אליי שוב אתלונן על הטרדה. אתה יכול לעשות עליי כתבה על ארבעה עמודים. אתה מתעסק איתי וזה לא ייגמר טוב. מנוול ומושחת שכמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully