וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריסיו סוליס נחת: "שמח להצטרף לנתניה"

הקשר האחורי החדש הצטרף לקבוצה בקיסריה. בנתניה מרוצים מתוצאות מחנה האימונים: הכושר הגופני משופר, הקבוצה מגובשת יותר

הקשר האחורי שצפוי להצטרף למכבי נתניה, מאוריסיו סוליס, נחת לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) בארץ, שם המתין לו מנהל הקבוצה, גדי חן, שהסיע את השחקן היישר למחנה האימונים בקיסריה. השחקן ערך פגישת היכרות ראשונה עם המאמן, ראובן עטר, וקיים עימו שיחה, כשלואיס מרין משמש כמתורגמן. מאוחר יותר ערך סוליס היכרות עם הצוות המקצועי וחבריו החדשים לקבוצה, והצטרף לארוחת הבוקר במלון.

סוליס נטל חלק באימון האחרון שמקיימת הקבוצה הבוקר. לאחר מכן יעבור בדיקות רפואיות, ובמידה שתימצאנה תקינות, יחתום השחקן על החוזה ויצטרף באופן רשמי למכבי נתניה. סוליס היה נרגש מאוד מהמפגש עם מרין, שושבין העסקה, שהמליץ בחום על החתמתו: "אני שמח להגיע למכבי נתניה. לואיס סיפר לי רבות על הקבוצה, על המטרות ועל הציפיות שהוצבו בפניה לקראת העונה הקרובה, וכל מה שאני צריך לדעת על הקבוצה ועל ישראל. מבחינה מקצועית אני שחקן קבוצתי, ואשתדל מאוד לעזור לחבריי החדשים בקבוצה בכל מה שאוכל".

מכבי נתניה מסיימת בצהריים את מחנה האימונים המקוצר שקיימה ב"דן קיסריה" השבוע. שתי המטרות שהציב המאמן, ראובן עטר, הושגו במלואן. המטרה הראשונה הייתה הגברת הקצב והכושר הגופני, ובצוות המקצועי מביעים שביעות רצון גדולה. המטרה השניה הייתה גיבוש חברתי - הקבוצה קיימה ערבים סגורים וגם כאן מציינים את הצלחת הצוות המקצועי.

בשבוע הבא שוב תתאמן מכבי נתניה אחר הצהריים וביום רביעי, ארבעה ימים לפני יציאתה למחנה האימונים בפרנקפורט, היא תקיים את משחק האימון הראשון שלה בארץ מול בני יהודה (18:30, ספורטק דרום). במחנה בגרמניה, נתניה אמורה לקיים ארבעה משחקי אימון מול יריבות מהבונדסליגה, אלא שמאחר והתאריכים עדיין לא נסגרו, ראשי הקבוצה לא מוכנים לפרסם את שמות היריבות.

קלמי סבן, שאישר את הגעתו מחר לארץ, ייצטרף ביום ראשון לאימוני הקבוצה.

עדכון ראשון: 12.7 9:29
עדכון אחרון: 12.7 20:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully