וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נליסה לא יוחתם, ריקן עובר להרצליה

אסף שקד

12.7.2007 / 18:50

ההולנדי לא יהיה החלוץ של בית"ר בעונה הבאה. הצ'יליאני החדש אלבארז נחת בישראל, בירר עם מירוסביץ' אם הוא חותם בקבוצה וקיבל את החולצה מספר 2. אבי ריקן הושאל למכבי הרצליה

המגן החדש של בית"ר ירושלים, כריסטיאן אלבארז, נחת היום (חמישי) לפנות בוקר בישראל והתקבל בחום על ידי כ-20 אוהדים בנתב"ג. "התרגשתי מקבלת הפנים", אמר הצ'יליאני ההמום מיד עם נחיתתו, "זה לא כל כך מקובל אצלנו בצ'ילה, אבל זה משמח אותי שבשעה כזאת מאוחרת בלילה הגיעו לראות אותי, אפילו שלא מכירים אותי. זה לא הפתיע אותי כי מילו כבר סיפר לי הרבה על הקהל של בית"ר".

מילו הוא כמובן מילובן מירוסביץ', שעתידו בקבוצה טרם הוברר. "באתי לכאן בשביל לזכות באליפות", הצהיר אלבארז, "מירוסביץ' סיפר לי שבעונה שעברה הקבוצה זכתה באליפות אבל זה לא היה כל כך קל, אני רוצה ששנינו נעזור לבית"ר לזכות באליפות נוספת".

"אני מאוד מקווה שהוא יגיע לבית"ר", אמר אלבארז על חברו הטוב, "זה יעזור לי להתאקלם. אין דבר משמח יותר מאשר לשחק עם החבר הטוב שלך. מילו שכנע אותי הרבה זמן שאגיע לשחק פה, זה יהיה חבל אם בסוף אני אהיה כאן והוא יישאר בצ'ילה".

את הטלפון הראשון שלו ביצע המגן לחברו הטוב מילובאן מירוסביץ', "זה היה בדיוק כמו שאמרת לי", אמר המגן לחברו בצ'ילה, "התקבלתי עם המון אהבה וזה ריגש אותי". לאחר מכן שאל אלבארז את חברו, "מתי אתה מגיע לכאן? אני רוצה שתבוא לכאן כמה שיותר מהר", מילו ענה לחברו: "יש בעיות במו"מ, אני מקווה לשחק איתך ביחד בבית"ר".

אחרי הצהריים אימון בכורה

אלבארז עבר היום בדיקות רפואיות וערך אימון בכורה, לא לפני שקיבל את החולצה מספר 2. "אני עדיין עייף מהטיסה", אמר אלבארז לאחר האימון, "אבל היה חשוב לי מאוד להתאמן עם הקבוצה ולהכיר את החברים החדשים שלי. מירוסביץ' סיפר לי על השחקנים שמשחקים איתו ככה שהיו שחקנים שעל פי השם ידעתי מי הם. גל אלברמן עזר לי הרבה. הוא היה החבר הכי טוב של מילו בקבוצה ואחרי אימון אחד הוא עזר לי מאוד בעיקר עם כל הקשיים של השפה".

בניגוד לקבלת הפנים החמה שקיבל לפנות בוקר, הערב הוא זכה לקבלת פנים צוננת יותר. על ההתרשמות הקצרה מישראל אמר: "בצ'ילה עכשיו קר מאוד. בשבוע שעבר היה שם מינוס 5 מעלות, ככה שמבחינת מזג האויר ישראל שונה מאוד. יצא לי לראות קצת את ירושלים. היא עיר יפה מאוד, אבל אני צריך עוד זמן כדי להכיר. באתי לכאן כי רציתי לבוא לכאן".

כמו כן, בבית"ר הבהירו אתמול כי בשלושת הימים שבהם ישהה בישראל החלוץ ההולנדי רובין נליסה, הוא לא יתאמן עם הקבוצה. ההולנדי אכן הגיע היום לאימון על אזרחי וצפה בו מהצד. כרגע נראה כי נליסה לא יוחתם בבית"ר.

אבי ריקן, קפטן קבוצת הנוער בעונה החולפת ושחקן הקבוצה הבוגרת, יושאל לעונה אחת למכבי הרצליה ויערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצה ביום שישי. ריקן הציג יכולת טובה במחנה האימונים בהולנד, אבל הבין שלא יזכה ליותר מדי דקות משחק העונה והחליט להיענות לחיזוריה של הרצליה.

ריקן אמר לאתר בית"ר.נט: "לא קל לעזוב קבוצה כמו בית"ר ירושלים, אבל אני בגיל שבו אני חייב לשחק ולצבור נסיון. אני עוזב רק לשנה, אבל הלב שלי תמיד יהיה בבית"ר ואני מקווה לחזור בשל ומנוסה יותר לעונה הבאה".

עדכון ראשון: 12.7 9:30
עדכון אחרון: 12.7 18:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully