וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסילה על מסי: "רק גאון מסוגל לעשות דבר כזה"

12.7.2007 / 7:08

מאמן ארגנטינה התלהב מהשער הנפלא של מסי, שעזר לנבחרתו להביס 0:3 את מקסיקו בחצי גמר הקופה אמריקה, בדרך למפגש מול ברזיל

זה מה שכולם ציפו לו, ולשמחתנו, ביום ראשון זה עומד לקרות. נבחרת ארגנטינה העפילה הלילה (חמישי) לגמר הקופה אמריקה, אחרי שגברה 0:3 על מקסיקו בחצי הגמר, ותפגוש בקרב ישיר על התואר את יריבתה המושבעת ברזיל, למשחק הכי קלאסי שיש לכדורגל העולמי להציע. גבריאל היינצה כבש ראשון לארגנטינאים בדקה ה-45, ליונל מסי הוסיף עוד שער נהדר בדקה ה-61, וחואן רומן ריקלמה חתם את התוצאה בדקה ה-66 מהנקודה הלבנה.

הרגע הגדול של המשחק הגיע, כאמור, בדקה ה-61. יש שיאמרו שזה הגול של הטורניר. ארגנטינה אומנם כבר הוליכה 0:1 משער של היינצה, אבל דווקא המקסיקנים היו אלה ששלטו במגרש באותן דקות ולחצו בניסיון להשוות. אבל אז זיהה מסי את השוער אוסוולדו סאנצ'ז מחוץ לשערו, הקפיץ באמנות ארגנטינאית מעליו, ושלח אותו להוציא כדור שני מהרשת. חמש דקות לאחר מכן ריקלמה השחיל פנימה פנדל שנוי במחלוקת, שסגר לגמרי את המשחק.

האמת היא שגם במקסיקו יודעים שהתוצאה מרמה. הנבחרת של הוגו סאנצ'ז, שהביסה 0:6 את פראגוואי ברבע הגמר, הייתה לא פחות טובה מארגנטינה, ואף פעמיים בעטה כדורים שנעצרו רק בקורה. בסופו של דבר, הירוקים נותרו רק עם המחמאות, אנחנו נותרנו עם גמר קלאסי. ניפגש ביום ראשון.

"הוא ריגש את כולנו"

מאמן ארגנטינה, אלפיו באסילה, בחר להתייחס בסיום קודם כל לשער המופלא של מסי: "רק גאון, סופרסטאר אמיתי, מסוגל לעשות דבר כזה. זה היה משהו מדהים שריגש את כולנו".

בהמשך דיבר באסילה גם על המשחק עצמו: "שיחקנו היטב, והמפגש הקלאסי מול ברזיל בגמר הוא הפרס הכי טוב שהיינו יכולים לקבל. המחצית הראשונה היתה מאוד שקולה, וכל נבחרת הגיעה לשני מצבים. הם לחצו אותנו מהאגפים, והקשו עלינו לפתח את המשחק שלנו. אבל מהרגע שהיינצה כבש את השער הראשון הכל נפתח, והכל הלך לנו יותר קל".

מאמן מקסיקו, הוגו סאנצ'ז, ידע לפרגן למנצחים: "ניסינו, אבל היריבה היתה עדיפה. היום גילינו עד כמה ארגנטינה באמת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully