וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: הפסד שני לבית שמש

12.7.2007 / 0:10

הבלו סוקס נחבטו קשות על ידי רעננה אקספרס והפסידו 15:6. 7:8 דרמטי למודיעין על פ"ת, רצף הנצחונות של ת"א נעצר ב-4:1 לנתניה

רעננה אקספרס, דווקא הקבוצה שפתחה כל כך רע את העונה, הנחילה הערב (רביעי) הפסד שני העונה לבית שמש בלו סוקס, כשהלמה בה 6:15. בן פילד מרעננה הצטיין בסלאגפסט עם ארבע חבטות מארבעה נסיונות, כשהוא מכניס הביתה שישה רצים, כולל דאבל בן שלוש ריצות שהעלה את האקספרס מפיגור 2:0 ל-2:3. ערב מצוין גם לדוני מוט ג'וניור עם 2 מ-3, וערב אומלל למגיש של בית שמש, בן פינקוס, שספג תשע ריצות ב-2.2 אינינגים. למרות שש הריצות שספג השלים ג'ון ת'ו משחק מלא. הומראנים, למרבה הפלא, לא נרשמו.

תל אביב לייטנינג ניצחה שישה משחקים רצופים, עד שנתקלה במגיש של נתניה, רפאל רוחאנו, שבהופעה כוחנית קטל שישה חובטים בסטרייקאאוטים בשבעה אינינגים של עבודה, ועזר לטייגרס לנצח 1:4. ג'וש דואן חבט להומר מידי אדם קראב המפסיד.

במשחק הדרמטי של היום ניצחה מודיעין מיראקל את פ"ת פיונירס 7:8. הפיונירס, שתקועים עמוק בתחתית, התאכזבו כשלא השיגו את הניצחון השני העונה. הם כבר הצליחו להשוות באינינג התשיעי מ-7:5 ל-7:7, אבל מוישה לואיס חבט כדור לכיוון הבסיס השלישי, הצליח להגיע בקושי לראשון והריצה המנצחת נכנסה הביתה - 7:8 למודיעין בסיום. נוח ווקר, אלאדיו רודריגז ואדם היירווד חבטו להומרים במודיעין, שוקי פרידמן וריאן קרוטין עשו זאת בפ"ת. ניצחון לנייט רוזנברג, הפסד לארי אלכסנברג.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 2:10
2. תל אביב לייטנינג 3:8
3. מודיעין מיראקל 5:6
4. נתניה טייגרס 5:4
5. רעננה אקספרס 8:5
6. פ"ת פיונירס 11:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully