וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז מאוהב בבניון

11.7.2007 / 17:09

מאמן ליברפול שפע מחמאות על הרכש החדש שלו: "הוא שחקן טכני וחכם עם הרבה הבנת משחק. גישתו תואמת את מה שאנחנו ואוהדינו אוהבים"

דומה שאחרי שסוכמה העברתו של יוסי בניון לליברפול, מי שהכי מאושר מהעניין הוא מאמן האדומים, רפא בניטז. המאמן הספרדי חושב שבואו של הקשר הישראלי יחפה על עזיבתו של לואיס גרסיה לאתלטיקו מדריד. "הם די דומים", אמר בניטז, "אולי לואיס מבקיע קצת יותר שערים, ובניון נוטה לבשל יותר. כמו לואיס, גם בניון הוא שחקן טכני וחכם עם הרבה הבנת משחק. בניון יכול לשחק במגוון עמדות, ולתת לקבוצה אפשרויות נוספות".

"ראיתיו משחק לראשונה בשורות ראסינג סנטנדר", הפליג המאמן הספרדי במי ההיסטוריה, "שם הוא היה שחקן מצוין, אבל כשהוא הגיע לאנגליה רצינו קודם לבחון את התאקלמותו בפרמיירליג. ברור שהוא עשה זאת היטב בווסטהאם, ואוהדי ליברפול זוכרים את ההופעה המדהימה שלו בגמר הגביע לפני שנתיים. אנחנו חשבנו שזה שחקן שיכול לעלות רמה אחת למעלה".

בניטז התייחס למהלך שהנחית את בניון באנפילד, והפליג בשבחי הרכש החדש שלו. "בניון קיבל הצעה טובה מווסטהאם וקבוצות רבות התעניינו בו והציעו לו כסף רב", הוסיף בניטז, "אבל יוסי שלח מסר עקבי בו תמיד הביע את רצונו לשחק בליברפול משום שזה החלום שלו. כשאני, הצוות המקצועי והבעלים דיברנו על השחקן, כולנו הסכמנו שגישתו תואמת את מה שאנחנו ואוהדינו אוהבים. כשיש לך שחקנים איכותיים כמותו, שמפגינים כל כך הרבה תשוקה לשחק במועדון שלך, זה מצוין עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully