וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

383 ימים אחרי

8.7.2007 / 17:03

ב-24 ביוני 2006 ניצחה ארגנטינה את מכסיקו באחד מהמשחקים הטובים במונדיאל. הלילה נפגשות שתי הנבחרות לקרב על מקום בגמר הקופה

צלום: רויטרס. עריכה: רביד גולדשטיין

ארגנטינה נגד מכסיקו. מי יכול לשכוח את ה-24.6.06? אחד מהמשחקים הטובים ביותר במונדיאל 2006 הפגיש את שתי הנבחרות הלטיניות והשער של הטורניר הכריע את גורל המשחק והעולה. מקסי רודריגז שלח וולה אדיר לרשת של אוסבלדו סאנצ'ז בדקה ה-98 ושלח את מכסיקו הביתה.

הלילה (בין רביעי לחמישי) ייפגשו השתיים פעם נוספת. שוב במשחק נוק אאוט, הפעם בחצי גמר הקופה אמריקה.

ארגנטינה ומכסיקו הן שתי הנבחרות המרשימות ביותר עד כה בטורניר, אבל אחת מהן צריכה ללכת הביתה. שחקניו של אלפיו באסילה, בראשותו של חואן רומן ריקלמה, ניצחו בכל ארבעת משחקיהם הקודמים בטורניר והציגו כדורגל בשתי רמות מעל יריבותיהם. הסיפור של מכסיקו דומה. מלבד תיקו מאופס מול צ'ילה, החניכים של הוגו סאנצ'ז רק ניצחו, הציגו כדורגל מבריק ותכליתי והיממו את ברזיל במשחק הפתיחה שלהם עם 0:2. בדרך לחצי הגמר הם ניצחו 0:6 את פרגוואי.

עוד לפני המונדיאל, ב-2005, נפגשדו השתיים בחצי גמר גביע הקונפדרציות וארגנטינה ניצחה בפנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות. בקופה של 2004, אז בשלב הבתים, דווקא הייתה ידה של מכסיקו על העליונה עם 0:1 משער של רמון מוראלס בבעיטה חופשית. מוראלס לא צפוי לפתוח הלילה, אבל יחכה להזדמנות מהספסל לחזור על מה שעשה לפני 3 שנים.

נרי קאסטיו, אחד ממצטייני הטורניר, פצוע בברך והוא בספק. "זה מדאיג כי נרי שחקן מצוין והוא מאיים על ארגנטינה", אמר הוגו סאנצ'ז. מי שיחליף את קאסטיו אם לא יוכל לשחק הוא עומאר בראבו, שבקיץ הקרוב כנראה יעבור לאירופה.

לאלפיו באסילה, כמו לכל מאמן ארגנטינאי, כאב ראש חיובי. לאו מסי, קרלוס טבז, ודייגו מיליטו נלחמים על שני מקומות בהרכב, לפני רביעיית קשרים שתכלול את חואן ורון, חאבייר מסצ'ראנו, אסטבן קמביאסו ורומן ריקלמה. הרנן קרספו פצוע כמובן ונראה שבסופו של דבר טבז ומסי יהיו אלו שיוליכו את החוד.

האלביסלסטה לא זכו בתואר מאז הקופה ב-1993. תקופה ארוכה מדי עבור מדינה שתמיד ראתה בנבחרת שלה את אחת מהטובות בעולם. המאמן האחרון שעשה את זה היה אותו אחד שעומד היום על הקווים, באסילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully