וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוס סאנטוס יחתום בהפועל ת"א בימים הקרובים

לי בוץ

11.7.2007 / 16:03

הבלם הברזילאי יצטרף לקבוצה של גיא לוזון בתחילת השבוע הבא. החלוץ קובי סוויסה מראשל"צ סיכם. גילי ורמוט הצטרף רשמית לגנט

הבלם הברזילאי גבריאל דוס סאנטוס סיכם סופית את תנאיו בהפועל ת"א, והוא צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים על מנת לחתום על חוזהו בוולפסון. הברזילאי יהיה הזר הרביעי של הקבוצה לאחר הצטרפותם של וינסנט אניימה, מזואה אנסומבו ואבדג'י.

במקביל, ממשיכים האדומים לחפש חלוץ זר וישראלי, שיחברו לליאור אסולין בחוד, כשהשם הישראלי שעומד על הפרק הוא של חלוץ מכבי חיפה, שלומי ארבייטמן. בקבוצה מגששים גם סביב עומר גולן, אך האחרון צפוי להגיע בסופו של דבר לחיפה, כשבמקרה כזה קיים סיכוי טוב יותר שארבייטמן יגיע לת"א. חלוץ אחר שקרוב לסיכום בקבוצה הוא קובי סוויסה מעירוני ראשל"צ. סוויסה הרבה לכבוש בעונה שעברה במדי קבוצתו והוא צפוי להגיע לוולפסון על מנת לעבות את החוד הדליל במיוחד של הקבוצה, אותו מאייש כרגע רק אסולין.

חניכיו של גיא לוזון זכו היום לבוקר חופשי באופן יוצא דופן, זאת לאחר שבתקופה האחרונה נאלצו להתייצב במתקן האימונים בוולפסון בשעה 07:30 מדי בוקר. היום (רביעי) הסתפק המאמן באימון אחד בשעות הערב, בו נטלו חלק כל השחקנים פרט לשי אבוטבול, שסוחב פציעה בקרסול עוד מהעונה שעברה וערך אימון אישי בחדר כושר. אבוטבול צפוי לטוס בקרוב לבלגיה, כדי להיבדק אצל פרופסור מרטנס.

היום הושלמה סופית עסקת העברתו של גילי ורמוט לגנט הבלגית, כשבשעות הבוקר העבירה הפועל ת"א להתאחדות לכדורגל את טופס השחרור של הקשר, שנשלח לאחר מכן להתאחדות הבלגית. בכך הפך ורמוט לשחקן גנט באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully