וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפורטה: "התרומה של סביולה הייתה אפסית"

11.7.2007 / 15:53

נשיא ברצלונה תוקף את החלוץ שעבר לריאל מדריד. גבי מיליטו עבר לברצלונה. דיווח שברלוסקוני יציע 131 מיליון יורו על רונאלדיניו

עוד קודם ששיגע את מגני נבחרת ישראל הצעירה, היה די ברור שכישרון כמו רויסטון דרנטה לא יחמוק מעיניהם של המועדונים הגדולים באירופה. פיינורד, בה שיחק השחקן בעונה שעברה, כבר הגיעה להסכמה עם ריאל מדריד על העברתו של ההולנדי, ועכשיו הבחור הצעיר צריך לקבל את ההחלטה.

דרנטה יודע שבניגוד למעמדו ברוטרדם, במדריד הוא יראה פחות דשא והדבר עלול לעכב את פריחתו. גם צ'לסי הביעה את התעניינותה בשחקן, אך האופציה שלה לא נראית ריאלית בשלב זה. ה"מארקה" פירסם היום (רביעי) שגם ברצלונה רוצה את השחקן בן ה-21, ואוהדי ריאל, שתשתלם תמורתו 20 מיליון דולר, שמעו את ההולנדי אומר: "אני שחקן פיינורד, אבל תמיד חיבבתי את ברצלונה. מה יקרה אם ריאל מדריד לא ירצו אותי עוד שנתיים?".

את נשיא ריאל, רמון קלדרון, זה לא מטריד במיוחד, והוא הגיב: "העברתו של דרנטה מתבצעת כמתוכנן ואנו נסגור עימו בקרוב. הוא שחקן פנטסטי". דרנטה הצטיין במדי הולנד באליפות אירופה לנבחרות צעירות, והרשים בורסטיליות שלו כששיחק באגף שמאל ובמרכז השדה.

אתלטיקו מעוניינת בריקלמה

אחרי שהביאה לחוד ההתקפה את דייגו פורלן, אתלטיקו מדריד מסמנת מטרה סביב חואן רומן ריקלמה. נשיא אתלטיקו, אנריקו סרזו הודה כי הוא מעוניין בקשרה הארגנטינאי של ויאריאל, שהיה מושאל בחצי השני של העונה לבוקה ג'וניורס ושמפגין בקופה אמריקה ביצועים מלוטשים במדי נבחרתו. "הוא שחקן שמסקרן כל קבוצה, כולל אותנו", אמר סרזו, "זה תלוי במאמן ובצוות המקצועי שצריכים להחליט אם להחתימו".

שחקנה של לאנס, סיידו קייטה, הצטרף אמש (שלישי) לסביליה וחתם בשורותיה ל-4 השנים הבאות. קשר נבחרת מאלי, בעל האזרחות צרפתית, עזב את הקבוצה הצרפתית לאחר חמש עונות בשורותיה.

לפורטה עולה להתקפה

נשיא ברצלונה, ז'ואן לפורטה, לא מרוצה מחתימתו של חאבייר סביולה בריאל מדריד. החלוץ הארגנטינאי סיים את חוזהו בבארסה אחרי תקופה ארוכה ולא מוצלחת, בה גם היה מושאל לסביליה ולמונאקו ועבר ליריבה השנואה. "צריך לכבד את ההחלטה שלו, אבל זה לא אומר שאני מסכים איתה", אמר לאפורטה ועלה להתקפה: "ברצלונה התייחסה אליו בצורה נהדרת בחמש השנים האחרונות. נתנו לו חוזה מצויין אבל לצערנו הרב התרומה שלו הייתה אפסית".

מיליטו עבר לברצלונה

ברצלונה הכריזה היום (רביעי) רשמית על רכישתו של בלם סראגוסה, גבי מיליטו. השחקן כבר סיכם את תנאיו עם בארסה לפני שיצא לקופה אמריקה שם הוא משחק במדי ארגנטינה, אבל העסקה בין המועדונים נחתמה רק היום.

מיליטו יעבור בדיקות רפואיות בקמפ נואו אחרי שישוב מהקופה ואז יחתום בעצמו על החוזה. "הוא היה האופציה המועדפת עלינו", אמר המזכיר הטכני של המועדון, צ'יצ'י בגיריסטיין, "אנחנו מכירים אותו היטב. הוא שיחק בליגה הספרדית ברמה מאוד גבוהה בארבע השנים האחרונות. מיליטו הוא מנהיג על ומחוץ למגרש והוא מקצוען אמיתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

131 מיליון יורו על רונאלדיניו?

דיווחים בספרד טוענים כי נשיא מילאן, סילביו ברלוסקוני, מוכן להשוות את סכום השחרור של רונאלדיניו ומכין עליו הצעת ענק בסך של כ-131 מיליון יורו. "אס" הספרדי טוען שרונאלדיניו כבר סיכם עם ראשי מילאן את תנאיו במידה שאכן יעבור. לברזילאי יש חוזה בברצלונה עד 2010 ובינתיים נציגיו גם מנהלים שיחות עם ברצלונה על הארכת חוזהו עד 2014. ברלוסקוני לא הסתיר בעבר את רצונו לראות את קאקה, רונאלדו ורונאלדיניו משחקים במדי הרוסונרי.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully