וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה תשלם 200 אלף ש"ח תמורת חן עזרא

אריק רחמיאן

11.7.2007 / 14:17

הוועדה למעמד השחקן קבעה את המחיר לפדיון כרטיסו של קשר נבחרת הנוער, שיעבור מטוברוק. מרסלו סוליס יגיע לקופסה בשבוע הבא

מכבי נתניה תשלם 200 אלף שקל לפדיון כרטיסו של קשר נבחרת הנוער, חן עזרא – כך קבעה היום (רביעי) הוועדה למעמד השחקן.

כזכור, השחקן שגדל במועדון טוברוק נתניה היה מחוזר על ידי מכבי ת"א ומכבי חיפה, ואף היה נתון ללחץ גדול מצדו של הג'נרל מנג'ר אבי נמני, לחתום במכבי ת"א. עזרא שוחח באופן אישי עם המאמן ראובן עטר, שמע ממנו כי הוא מאוד רוצה אותו בקבוצה והשתכנע בסופו של דבר. עזרא החל להתאמן במכבי נתניה על אף התנגדותה של טוברוק, שאיימה בתביעה כנגד מכבי נתניה.

עזרא, כאמור, שהגיש באמצעות סוכנו תביעה לוועדה למעמד השחקן, ישוחרר לנתניה תמורת 200 אלף ש"ח, אותם תשלם הקבוצה מעיר היהלומים. השחקן ומכבי נתניה הביעו שביעות רצון רבה מפסיקת הוועדה. אנשי טוברוק, לעומתם, התאכזבו קשות, לאחר שדרשו בתחילה כשני מיליון שקל תמורת כרטיסו של עזרא, והצעתם האחרונה עמדה על כ-600 אלף שקלים.

מרסלו סוליס, הקשר האחורי שחתם לפני כשבוע בנתניה ינחת לפנות בוקר בישראל ויגיע למחנה האימון המקוצר של הקבוצה בקיסריה. בימים הקרובים יעבור השחקן בדיקות רפואיות. אמש נפגש סוליס עם ראשי הקבוצה בגווטמאלה, שבסיומה שמע מהם כי הסכימו לשחררו לטובת החוזה במכבי נתניה. השחקן, על פי התקשורת בחו"ל, אמור להגיע לישראל בתחילת השבוע הבא. כך גם הדברים לגבי המגן הימני קלמי סבן, שנמצא בדרכו לישראל וצפוי להצטרף לאימונים בתחילת השבוע הבא.

נתניה ממשיכה את מחנה האימונים המקוצר בקיסריה. אתמול קיימה הקבוצה אימון בוקר, ואחה"צ קיימה מבחן ריצה. אוקוצ'ה נטש את הריצה בשל כאבים בשריר הירך. אמייה טגה לא קיים את הריצה. דדי בן דיין עדיין לא הצטרף לאימונים וכרגע הוא מתאמן באופן אישי. גם היום תקיים הקבוצה שני אימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully