וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב למכבי ת"א

לי בוץ

11.7.2007 / 23:31

דודו ביטון ואבי נמני כבשו כדי להעניק לקבוצה ניצחון ראשון במשחקי ההכנה, 0:2 על בלחאטוב הפולנית. בונל הנבחן בישל את הראשון

מכבי ת"א, השוהה במחנה אימון בהולנד, ניצחה 0:2 את קבוצת בלחטוב הפולנית במשחק האימון השני מבין שלושה סך הכל שתקיים במהלך המחנה. את השער הראשון לזכות הצהובים כבש החלוץ הצעיר, דודו ביטון, בבעיטה נאה לאחר מסירת עומק מצויינת של הקשר הצרפתי הנבחן, ניקולס בונל. הקפטן, אבי נמני, הבקיע את השני לאחר מבצע אישי בו חלף על פני שני שחקני הגנת היריבה.

במכבי ת"א ממשיכים לחפש חיזוק זר לעונה הקרובה. ניקולס בונל הצרפתי, שכאמור בישל את השער הראשון של הקבוצה היום, הצטרף לשלושה ימי התרשמות במחנה האימונים. בונל, בן 30, שיחק בעברו במדי אג'קסיו, מונאקו וליל. קבוצתו הנוכחית של הקשר המועמד לחיזוק מרכז השדה הצהוב היא ריים מהליגה הצרפתית השנייה. שחקן נוסף שיגיע להולנד כבר מחר בבוקר הוא יניב עזרן, שחתם אתמול על חוזה במכבי.

למאמן אלי כהן ישנה אפשרות להחתים עוד שני זרים, ובקבוצה מנסים לחזק את הקבוצה בקשר אחורי וחלוץ. שניים שהוזכרו כמועמדים לקבוצה הם רודי חדד, שחקנה של פריס סן ז'רמן, ודימטרי טורבינסקי מספרטק מוסקבה. בקרית שלום יודעים לספר כי נכון לעכשיו, השניים מתרחקים מהמועדון, וזאת בעקבות העלויות הגבוהות, שכן כל אחד מהם עשוי לעלות לקבוצה כמיליון דולר, הכוללים דמי העברה, שכר ועמלות. במכבי ת"א רוצים להאזר בסבלנות ובכיר בקבוצה אמר היום לוואלה! ספורט: "לא נביא שחקנים בלחץ, אבל אפשר להרגיע את האוהדים, מכבי תהיה קבוצה טובה".

הבוקר (רביעי) ערכה הקבוצה אימון טקטי קצר יחסית בשל משחק האימון אשר ייערך הערב. באימון נטלו חלק כלל שחקני הקבוצה כאשר גם יניק קאמנן ועומר פרץ השתתפו באופן מלא. הבלם מילאן מרטינוביץ', אשר חש כאב במפשעה נטש את האימון. יוסי שבחון ועוז יפרח עבדו עם מאמן הכושר בנפרד, אך הצטרפו לקראת סיום האימון לשאר חבריהם.

במקביל, הקבוצה לא תשחרר אף אחד משחקניה הנוכחיים, מתוך מטרה ליצור סגל רחב ככל האפשר. בצוות המקצועי הדפו את הביקורת על החתמת שחקני הגנה כמו עוז יפרח ואביב חדד, ואמרו: "כולם ראו את הפציעות שדפקו אותנו במחנה האימונים (הכוונה לאבי יחיאל ומילאן מרטינוביץ', ל.ב), אז מה היינו עושים אם לא היינו מחתימים אותם".

גורמים הקשורים למכבי ת"א ומקורבים לשחקן משה אוחיון מנסים לשדך בימים האחרונים בין הצדדים. במכבי ת"א סבורים כי העובדה שאוחיון שיתף בעבר פעולה, עם הרכש הטרי יניב עזרן, תעזור לשניים להשתלב במהירות בקרית שלום. עם זאת, אוחיון דורש שכר של קרוב ל-200 אלף דולר לעונה, ובמכבי ת"א לא מוכנים לשלם את הסכום המדובר. בקבוצה הבהירו כי אם אוחיון יסכים לרדת בדרישותיו, הם ישמחו לקלוט אותו במועדון, אולם הדגישו כי טרם נעשתה פנייה רשמית לשחקן, וכרגע מדובר בגישושים בלבד.

בהתאחדות לכדורגל התקבל שחרורו הבין לאומי של השוער דרגולסב יבריץ', כשמשמעות הדבר היא שהוא יוכל לשחק בגביע אופ"א.

בית המשפט הכיר בהתמוטטות מני לוי כתאונת עבודה

היום הכיר בית המשפט באירוע התמוטטותו של שחקנה לשעבר של מכבי ת"א, מני לוי, כתאונת עבודה. פירוש הדבר הוא שהשחקן יקבל מרשויות המדינה את כל השירותים והזכויות אותם מקבלים נכים. עורך דינו של לוי, משה קפלנסקי: "היום ניתן תקדים בבית המשפט. משמעות הדבר שהמשפחה תקבל את הקיצבאות שמגיעות לנכים - טיפולים, סיעוד, תרופות, ניידות ועוד. התקדים הסתמך על חוות הדעת של רופא קרדיולוג מומחה בשם פרופסור צבי שלזינגר, שקבע כי קיים קשר בין ההתמוטטות של מני למשחק עצמו. במקביל, התביעה נגד מכבי ת"א וגורמים אחרים הקשורים למקרה, נמשכת".

לטענת ראשי האוהדים של מכבי ת"א, שני שחקנים פנו אליהם לאחרונה במטרה שיעשו מאמצים על מנת להביאם לקרית שלום. לוואלה! ספורט נודע שמדובר בקשר צעיר ושוער מליגת העל. האוהדים הגיבו: "מחמיא לנו שהשחקנים מחזיקים מהקהל של מכבי ת"א, כקהל עם כוח, אבל יש לנו מנג'ר וכולם יודעים את מספר הטלפון שלו".

עדכון ראשון: 11.7 14:44
עדכון אחרון: 11.7 23:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully