וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמורנסי ונדבד חתמו ביובה

11.7.2007 / 12:50

האיטלקי-ארגנטינאי האריך את חוזהו בקבוצה עד 2010. הצ'כי בן ה-34, שחיכה להצעה מאינטר, ימשיך לשחק עבור הגברת הזקנה עונה נוספת

המהומה סביב מעמדו של מאורו קאמורנסי ביובנטוס שכחה, אחרי שקשר הקבוצה האריך את חוזהו בטורינו עד 2010. שחקנה של אלופת העולם איטליה, איים על הגברת הזקנה כי הוא יעזוב את המועדון אלא אם תוגדל משכורתו. זה כנראה עשה את שלו, שכן אמש (שלישי) אישר סוכנו, סרג'יו פורטונאטו, כי תנאיו התקבלו. קאמורנסי האריך בשנה את חוזהו המקורי, ועד ה-30 ביוני 2010 הוא יהיה ביאנקונרי. הקשר, שיצטרף למחנה האימונים של יובה, ירוויח 3.8 מיליון דולר לעונה.

המנכ"ל ז'אן קלוד בלאן יכול להיות מרוצה מאוד לאחר שסגאת החתמתו של הקשר פאבל נדבד הגיעה היום לסיומה. הצ'כי בן ה-34 חתם במועדון לעונה נוספת לאחר מו"מ אינטנסיבי שקיים עם המנהל הספורטיבי של יובה, אלסיו סקו. בשבועות האחרונים נדבד איים בפרישה ואף חיכה להצעה מאינטר, אולם לבסוף הוא נשאר בטורינו, כשלפי התקשורת האיטלקית יובה הציעה לשחקן 1.1 מיליון דולר, לעונה נוספת בשורותיה.

מגנה לשעבר של דפורטיבו לה קורוניה, ז'ורז'ה אנדרדה, עבר את הבדיקות הרפואיות, ויחתום בימים הקרובים על חוזה ביובנטוס, שתשלם על העברתו 14 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully