וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ' חזר להתאמן בחיפה

11.7.2007 / 20:47

השוער, שסבל מפציעה בברכו ביום שלישי, ישוב לסגל לאחר מנוחה ויטוס עם הקבוצה לרומניה. הקבוצה שוב בודקת את אופציית קרוסה

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', חזר היום (רביעי) להתאמן בקבוצה. דוידוביץ' שוחרר מאימון יום שלישי בגלל כאבים בברך, אולם שב לסגל כרגיל. רופאי חיפה אישרו שהשוער אכן סבל מכאבים. דוידוביץ' ינוח מאימון הערב, כמו כל שחקני הסגל שיצאו למשחק האינטרטוטו ברומניה.

חיפה תצא הערב לרומניה, למשחק הגומלין בגביע האינטרטוטו מול גלוריה ביסטריצה. השחקנים שימריאו יתכוננו למפגש בשבת, ואלה שיישארו בארץ יערכו אימוני כושר וריצה.

אנשי הקבוצה מצאו הבוקר כתובות נאצה שרוססו על קירות משרדי המועדון, רובן כוונו כנגד הנשיא יעקב שחר. בחיפה לא יודעים מי עומד מאחורי הכתובות, אך החדש הוא כי מדובר באוהדי הפועל חיפה. כזכור, הבוקר גילה גם החלוץ עדן בן-בסט כתובות נאצה על קירות ביתו. בחיפה סבורים כי קיים קשר בין המקרים.

אחרי העיכובים בעסקת החתמת הבלם הברזילאי בטאו, בחיפה שבו לבדוק את אופציית בלם ראסינג קלוב, דייגו קרוסה, עליה פורסם בתקשורת הארגנטינאית כבר לפני שבועיים.

הצוות המקצועי של מכבי חיפה החליט לערוך בחינות חוזרות לחלק משחקני מכבי חיפה, שלא עמדו במינימום הנדרש בבחינות הריצה שערכו שלשום. כזכור, לפני אותו אימון הודיע הצוות המקצועי כי על שחקני הקבוצה לעבור מסלול של שלושה קילומטרים בפחות מ-12 דקות. חלק מהשחקנים, בעיקר הצעירים, לא עמדו במבחן וייבחנו שוב לאחר שהקבוצה תחזור ממשחק הגומלין במסגרת הסיבוב הראשון באינטרטוטו, מול גלוריה ביסטריצה.


הקבוצה תמריא לרומניה בשעה שש בבוקר. ביום שישי תערוך את האימון המסכם ולמחרת ייערך המשחק. ביום ראשון תחזור מכבי חיפה לארץ. בכל אותו זמן, יערכו אותם שחקנים שלא ייצאו למחנה, אימונים אישיים. "הגיע הזמן ששחקנים כאן ייקחו את עצמם בידיים", אמר גורם בחיפה. "אם במבחן הבא הם ייכשלו ולא ישפרו את התוצאה, נחשוב מה לעשות איתם". בחיפה ישימו דגש מיוחד על מאור בוזגלו ובירם כיאל, משום שחרגו מאוד מהזמן המינימלי הנדרש.

עדכון ראשון: 11/7, 12:45
עדכון אחרון: 11/7, 20:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully