וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוה באר שבע

11.7.2007 / 19:18

אלי זינו ואלונה ברקת הסכימו להתחלק בדמי ההשבחה על יוסי בניון והפועל ב"ש עברה ידיים לאחר דיונים קדחתניים. דרך חדשה בבירת הנגב

אפשר לברך על המוגמר. זו הייתה לידה קשה, אבל היא נשאה פרות. הערב (רביעי) נפגשו אלונה ברקת, אלי זינו וראש עיריית באר שבע, יעקב טרנר, וסגרו באופן סופי את הסכם המכירה. המשמעות: באר שבע תעבור לידיה של ברקת.

לפני כן נמשכה הטלטלה בעניינה של הקבוצה. לפנות ערב החליטו שני הצדדים לשוב לשולחן הדיונים ולשוחח אל תוך הלילה. כל זאת אחרי עוד פיצוץ בשרשרת הפיגועים הצמודה לעסקה המייגעת.

מוקדם יותר היום (רביעי) אמורה הייתה אלונה ברקת, הרוכשת החדשה של הפועל באר שבע, לקיים מסיבת עיתונאים, ובה הודעה סופית על רכישת הקבוצה מידיו של אלי זינו. לאחר שברקת כבר איימה לפרוש בעקבות ההצבעה של מועצת העיר (ש"לא תאמה את ההסכם הראשוני"), נערכו שיחות ליליות בין הרוכשים המיועדים לעיריה, ובהן השתכנעה ברקת להעביר לידיה את הקבוצה.

חילוקי הדעות התגלעו בשל ויכוח על הזכויות העתידיות לבעלות על האצטדיון העירוני והתקציב העתידי של הקבוצה. שיחות שנערכו לתוך הלילה הושגה פשרה, שהייתה מקובלת גם על חברי המועצה.

אלא שמכירת יוסי בניון לליברפול ואליניב ברדה לגנק הבלגית עשו שוב שמות בעסקה. באר שבע אמורה לקבל מעט פחות מ-200 אלף ליש"ט (כ-1.5 מיליון ש"ח) על מכירת בניון, וזינו לא מוכן לוותר על הכסף. ברקת שמעה על כך והחליטה לא להגיע למסיבת העיתונאים. בסופו של הערב נסגר הסיפור הזה, כשהצדדים יתחלקו בהכנסות ממכירת השחקן. עכשיו אולי, רק אולי, אפשר לקוות עבור תושבי בירת הנגב וכל הצדדים המעורבים שהסאגה הארוכה הזו הגיעה לסיומה.

עדכון ראשון: 11.7.07, 11:59
עדכון אחרון: 11.7.07, 23:18

יום העצמאות של באר שבע

לפני שבוע החלו החגיגות בבאר שבע, אבל התברר שזה היה מוקדם מדי. שוב ושוב יצאו האוהדים לרחובות, פצחו בתשואות ובקריאות עידוד והתאכזבו. זו הייתה סאגה ארוכה וממושכת, אבל הסוף, מבחינת כולם, טוב.

"אלונה אוהבת כדורגל ואוהבת את הקהילה. היא רוצה לעזור ומקווה שיתנו לה", אמר היום גורם שהיה מעורב בעסקת המכירה. לא פעם נדמה היה שהעסקה סגורה, לא פעם נדמה היה שברקת תיסוג. ב-13:30 בצהרי יום רביעי שוב היו תושבי העיר בטוחים שזה הסוף, לאחר שנקבעה מסיבת עיתונאים, אולם אז צץ עניין בניון וטרף את הקלפים.

אז זהו. החל מיום חמישי, עידן חדש בבאר שבע. כעת ישובו ויעלו הספקולציות בדבר המאמן והמטרות לעונה הבאה. מאות אוהדים הגיעו לבניין העירייה והוציאו בקבוקי שמפניה, כשהפעם הם חוגגים על אמת. יעקב טרנר הוא איש אהוד מאוד הלילה בעיר, וגם ברקת, שקיבלה זר פרחים ענק בצאתה מהפגישה. הלילה היא כבר למדה בשבועות האחרונים כמה קשה ותובעני הוא עולם הכדורגל. עכשיו, לאחר המכירה, תחל העבודה הקשה, אבל בלילה הזה אף אחד לא יחשוב על כך, כי הלילה הזה הוא הלילה שלה ושל הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully