וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדנוביץ' חתם בלה מאן

11.7.2007 / 12:05

וישחק בשנתיים הקרובות בקבוצה מצרפת. הוסקין עבר לציבונה, מרסיץ' ממשיך בפנרבחצ'ה, קייסי שואו חוזר למילאנו. אולימפיאקוס נפרדת מזיזיץ'

בזמן שמכבי ת"א עורכת את רכישותיה והכנותיה לעונת היורוליג הקרובה, גם יריבותיה בבית ב' אינן שוקטות על השמרים, ומבצעות שינויים בסגלן. לה מאן הצרפתית, אליה הצטרף רביב לימונד, החתימה אמש (שלישי) את הפורוורד לוקה בוגדנוביץ', לשתי העונות. הפורוורד נתח בצרפת אחרי 3 עונות בשורות פרטיזן בלגרד, כשבחלק מהמשחקים אף השתתף כשחקן חמישייה. בוגדנוביץ' (21, 2.07 מ') תרם בעונה החולפת ממוצע של 5.8 נקודות, 3.1 ריבאונדים למשחק, ובעל יד טובה מחוץ לקשת ומקו העונשין. הסרבי הצעיר, על אף גובהו, דורג אשתקד ביורוליג במקום השלישי בין קלעי השלוש.

יריבה נוספת של הצהובים בבית ב', מילאנו, היא אחת הקבוצות הבולטות בשוק ההעברות. האיטלקים חיזקו את הקו הקדמי שלהם, אחרי שהחתימו את הסנטר קייסי שואו. השחקן, יליד לבנון, ששיחק במילאנו בעונת 2001/02, חזר למועדון אחרי שלבש בעונה שחלפה את מדיה של קאנטו. שואו (32, 2.08 מ') מכיר היטב את הכדורסל האיטלקי אחרי ששיחק גם בטרייסטה, רומא ורג'יו קלאבריה.

ואם בקלעי חוץ עסקינן, פנרבחצ'ה, שתשחק בבית ג', הודיעה כי דאמיר מרסיץ' נשאר במועדון, וישחק בשורותיה גם בעונה הקרובה. מרסיץ' (36, 1.91 מ') קלע ממוצע של 11 נקודות בעונה החולפת, והפליא עם 44.2 אחוזים מחוץ לקשת.

יריבה נוספת של מכבי ת"א, ציבונה זאגרב, צירפה לשורותיה את סם הוסקין, אותו עכברי הכדורסל בארץ ודאי זוכרים במדי הפועל גליל עליון. הוסקין (27, 2.06 מ') חתם בציבונה לעונה אחת, ובעונה שעברה תרם ממוצע של 6.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בשורות אולימפיאקוס היוונית.

המועדון מפיראוס הודיע היום כי הוא נפרד משחקנו, אנדריאה זיזיץ'. "הוא שיחק כמקצוען אמיתי בשנתיים בהן שיחק עבורנו, ואנו מאחלים לו בהצלחה", נכתב באתר הרשמי של האדומים. פיראוס הודיעה כי ההחלטה על ההיפרדות היתה הדדית. זיזיץ' (27, 2.08 מ') תרם לאולימפיאקוס ממוצע של 12.2 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בעונת היורוליג החולפת.

* בנטון טרוויזו ידועה כחממה המטפחת ביעילות כשרונות צעירים, אבל גם בעיירה האיטלקית הופתעו לראות את סמואל דגוארה. הילד בן ה-16 מתנשא לגובה של 2.23 מ' והוא מחזיק בתואר האדם הגבוה ביותר במולדתו, מלטה. מחזיקת הגביע האיטלקי מודעת ליהלום הצעיר שיש לה בידייה והחתימה אותו על חוזה ל-9 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully