וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ידענו מה עלינו לחזק"

11.7.2007 / 11:09

ביחס ליריבות בצמרת, הרכש של צ'לסי לא נוצץ. מאמנה הגיב לביקורת, והוסיף: "לבן חיים וסידוול יש חשיבות, אנו בוטחים בקבוצתנו"

צילום: רויטרס. תרגום ועריכה: רביד גולדשטיין

זו לא הפעם הראשונה שמאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, נדרש להגיב בתקשורת האנגלית על הרכש הלא זוהר במיוחד של קבוצתו, בהשוואה ליריבות הצמרת בפרמיירליג דוגמת מנצ'סטר יונייטד וליברפול. הפורטוגלי, שנמצא עם קבוצתו במחנה אימונים בארה"ב, בהחלט מודע ל-50 מיליון ליש"ט שקבוצתו של אלכס פרגוסון כבר הוציאה על נאני, אואן הארגריבס, וכנראה גם קרלוס טבז, אבל הוא לא ממש מתרגש.

"כל מועדון, לפי צרכיו, מבצע הערכה משלו לגבי שוק השחקנים. מה שעושים מועדונים אחרים נמצא מחוץ לשליטתנו, ואנחנו לא רוצים להגיב על כך", אמר המאמן בראיון ל"גארדיאן", "אנחנו יודעים שבעונות הקודמות, כשאנו הוצאנו מיליונים, כולם הצביעו עלינו כעל קבוצה 'אחראית' עם עוצמה בשוק. זה לא המקרה השנה".

"השחקן היחיד אותו רכשנו הוא פלורן מאלודה", התייחס מוריניו להעברה הבולטת של צ'לסי בקיץ, אבל התייחס לגבי שאר המצטרפים, "לסטיב סידוול יש חשיבות, לטל בן חיים יש חשיבות וכן לקלאודיו פיזארו. רכישתם מלמדת שעשינו שיעורי בית במהלך העונה שעברה, וידענו מה עלינו לחזק. שיהיה ברור - הם כאן משום שהם שחקנים טובים, ולא בגלל העברות חינם".

המגן הברזילאי, אלכס, שנמצא על הכוונת של מוריניו, סיפר ממחנה נבחרתו: "אני אצטרף לצ'לסי אחרי הקופה עם ברזיל, המאמן רוצה אותי ואני רוצה לשחק עבורו". אחרי שג'רמי וחאליד בולארוז עזבו את הכחולים, גם ההולנדי אריאן רובן, בדרך החוצה, וזאת למרות שהשחקן הודיע כי יתכן ויחתום על חוזה חדש בסטמפורד ברידג'. "החתמת מאלודה לא נועדה כדי לאפשר לרובן לעזוב", התייחס מוריניו לעניין, "אני מעוניין שהוא ישאר בקבוצה".

"אנחנו יודעים שהצלחנו ב-3 השנים האחרונות", סיכם מוריניו, "למרות השנה הלא ממש מוצלחת מבחינה הישגית שעברה עלינו. אנחנו יודעים מה אנו רוצים, ואנו בוטחים בקבוצה שיש לנו".

מוריניו התייחס גם לפציעות שמנעו מקבוצתו הישגים בעונה שעברה, אבל כולנו יודעים שזו לא הסיבה היחידה. היחסים בין המאמן לבעלים רומן אברמוביץ', היו מתוחים, ובטח לא תרמו למצב הרוח במועדון. "אני משוכנע שהמחלוקות שהיו במועדון לא יחזרו", אמר מנכ"ל צ'לסי, פיטר קניון, "אנחנו רוצים לשים זאת מאחורינו כי זה גזל הרבה אנרגיה מאיתנו".

קניון, שניצב עד כה בין הפטיש אברמוביץ' לסדן מוריניו, ייעזר בוודאי גם באברהם גרנט כדי ליצור חציצה בין השניים, אך לפי הידיעות האחרונות מבריטניה, נראה שהמאמן הישראלי עשוי ליצור שירפות משלו במועדון, משום דרישתו לשבת על ספסל הקבוצה במהלך משחקיה, חרף התנגדות מוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully