וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההומראן הכפול של איצ'ירו

11.7.2007 / 10:48

סוזוקי חבט להומר בתוך הפארק, זכה בתואר ה-MVP וה-AL שוב ניצחו את ה-NL, הפעם 4:5, כדי לארח את הוורלד סירייס

אולי באד זליג, קומישינר ה-MLB, צריך לחשוב על פיתרון אחר לקביעת יתרון הביתיות בוורלד סירייס. מאז שקבע זליג כי המארחת שתפתח את משחקי הגמר תיקבע על פי האולסטאר, לאחר פיאסקו התיקו של 2002, ניצח ה-AL בכל המשחקים, והחטיבה שוב קיבלה את יתרון הביתיות בוורלד סירייס, בפעם החמישית ברציפות מאז החלה השיטה. גם הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצח ה-AL את ה-NL - 4:5, ובכלל זו הפעם התשיעית בעשרת האולסטארים האחרונים שיד ה-AL על העליונה.

איצ'ירו סוזוקי, קרל קרופורד ו-ויקטור מרטינז חבטו להומרים למנצחים, אלפונסו סוריאנו עשה זאת בשורות המנוצחים. ההומר של איצ'ירו היה המיוחד ביותר, וגם זה שעזר לו לזכות בתואר ה-MVP בסיום. איצ'ירו חבט לקיר של השדה הימני, כדור שהוא היה משוכנע שייצא מהמגרש, ומשלא יצא הפעיל מבערים, נתן את הריצה המפורסמת שלו והגיע לבסיס הבית, כשהוא מכניס איתו ריצה נוספת. כל זה קרה באינינג החמישי, ה-AL הפך פיגור 1:0 ליתרון 1:2, ולמרות נסיון קאמבק שמר פרנסיסקו רודריגז על הניצחון.

דני הארן מאוקלנד פתח ב-AL, ג'ייק פיבי עשה זאת ב-NL, כשאת הניצחון רושם ג'וש בקט ואת ההפסד כריס יאנג. לא רק איצ'ירו סיים עם שלוש חבטות, גם הליד אוף של ה-NL, חוזה רייס, עשה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully