וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל כבר שם

11.7.2007 / 7:10

הסלסאו העפילו לגמר הקופה אמריקה רק אחרי 4:5 דרמטי בפנדלים (2:2 בתום 90 דקות). עכשיו רק נותר שארגנטינה תצטרף אליה לגמר קלאסי

זה הלך קשה, אבל ברזיל הצליחה לעשות הלילה (רביעי) את הצעד הראשון לקראת הגמר הקלאסי לו כולם מחכים בקופה אמריקה. הסלסאו ניצחו 4:5 את אורוגוואי בחצי הגמר רק אחרי בעיטות הכרעה מ-11 מטרים (2:2 בתום 90 דקות), ועכשיו דונגה יוכל לנשום קצת לרווחה ולהתכונן לקראת הקרב על התואר הראשון שלו כמאמן. ברזיל שוב לא הרשימה, ועל אף שהייתה קרובה מתמיד להדחה מביכה מהטורניר, בינתיים היא ממשיכה לטייל במעלה השלבים. מחר הברזילאים יצפו בחצי הגמר השני בין ארגנטינה למקסיקו, כדי לראות את מי יפגשו בגמר.

היה זה עוד משחק קלאסי בקופה אמריקה 2007, עם ארבעה שערים, הרבה מתח, יריבות נוקשה, תגרות ידיים ומחדלים ארגוניים. מייקון העלה ראשון את הברזילאים ליתרון (14), לפני שהאורות באיצטדיון במרקאיבו כבו, דבר שגרם להפסקת המשחק למשך כ-20 דקות. דייגו פורלן השווה 4 דקות בזמן הפציעות אחרי שניצל יציאה רעה של השוער שוני, וז'וליו באפטיסטה קבע 1:2 9 דקות בזמן הפציעות של המחצית הראשונה. סבסטיאן אבראו השווה ל-2:2 בדקה ה-70 אחרי בישול של פורלאן, ומאחר שאין הארכות בקופה אמריקה - שתי הנבחרות הלכו לפנדלים.

חמש החטאות בפנדלים

הראשון להחטיא בבעיטות ההכרעה היה המצטיין בשורות האורוגוואים, דייגו פורלאן, אבל אלכס אלפונסו הברזילאי בעט לקורה והחטיא גם הוא. אחרי שפרננדו, המחליף של דונגה, בעט גם הוא לקורה, פבלו גארסייה יכול היה להעלות את אורוגוואי לגמר - אבל גם הוא הפציץ לקורה. עדיין 4:4.

אבל אז דוני, שהציל את ברזיל מספר פעמים במחצית הראשונה, הדף את הפנדל האחרון של דייגו לוגאנו, ורץ לחגוג עם חבריו. הקשר העצבני אבראו הגיע לרחבה הצונלת, זעם (ובצדק) על כך שדוני יצא מקו השער לפני שעצר את הפנדל, ובין הצדדים התפתחה תגרה קלה ומהומה גדולה.

זה לא מנע מהצהובים להמשיך לחגוג, כי בשורה התחתונה, ברזיל מעפילה לגמר נוסף ועשויה להשלים איכשהו זכייה בתואר. "צריך לדעת לסבול בשביל לנצח", אמר בסיום דונגה, "ברגעים הכי קשים צריך להתעשת, לשחק באומץ ולהילחם עד הסוף". גם הוא יודע שהיכולת הזו לא תספיק, בטח לא מול ארגנטינה, אם היא אכן תגיע לשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully