וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: ת"א מרגישה בבית

10.7.2007 / 22:55

הלייטנינג חנכו את הספורטק עם ניצחון שביעי ברציפות - 1:5 על נתניה. בית שמש ניצחה את מודיעין 4:6, רעננה - פ"ת 2:4

חיכינו, חיכינו - וזה הגיע. המשחק הראשון בספורטק נערך אתמול (שלישי), כשת"א לייטנינג הרותחת לא מתקשה לנצח את נתניה טייגרס 1:5, מאחורי הכפפה של דייויד קאופמן. קאופמן הרשה חבטה אחת בלבד במשך שישה אינינגים, בהם טיגן תשעה חובטים בסטרייקאאוטים. החבטה היחידה שהרשה הייתה הומראן לחוליו גררו. ראול פרנקו הוביל את חובטי ת"א עם 2 מ-3 ושתי הכנסות רצים.

אבל אם התל אביבים קיוו לצמק את הפער מבית שמש בלו סוקס, הם התבדו. הגרביים קצרו את הניצחון ה-11 שלהם, 4:6 על מודיעין מיראקל. ג'ייסון בנסון הרשה הומר לארון לוין באינינג הראשון, אבל התעשת וניצח את המשחק, גם בסיועו של גרג ריימונדו, שניקה את הבסיסים בדאבל והכניס שלוש ריצות. ג'ייסון ריס החולני חבט להומר שמיני העונה, בן שתי ריצות, וממשיך להיות רמה מעל לליגה. מוקו מוראנה רק צימק מ-6:1 עם הומר בן שלוש ריצות באינינג האחרון, מה שלא מנע מקבוצתו של ארט שמסקי לצנוח למאזן 5:5.

בקרב תחתית השאירה רעננה אקספרס את פ"ת פיונירס עמוק למטה, כשניצחה 2:4. טראוויס זאייר הגיש שישה אינינגים ושליש בניצחון, כשהוא מטגן חמישה חובטים. הוא נקלע לפיגור 2:0, אבל חואן רמירז חבט להומר ואחריו הפך דוני מוט ג'וניור את התוצאה עם פצצה של שתי ריצות. זה היה ההפסד השביעי ברציפות של פ"ת, לה ניצחון בודד.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 1:11
2. תל אביב לייטנינג 2:8
3. מודיעין מיראקל 5:5
4. נתניה טייגרס 6:3
5. רעננה אקספרס 8:4
6. פ"ת פיונירס 10:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully