וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופר אדלמן סיימה שביעית באליפות העולם

10.7.2007 / 20:23

השייטת שכבר הבטיחה את מקומה באולימפיאדה, סיימה עשירית בשיוט המדליות בפורטוגל. גל וקליגר סיימו ראשונים והעפילו לבית הגמר

יממה אחרי שהבטיחה את מקומה באולימפיאדת בייג'ין כשייטת הראשונה שהשיגה את הקריטריון הישראלי והבינלאומי, נופר אדלמן קיוותה להוסיף להישג גם מדליה באליפות העולם בפורטוגל. כדי לעשות את זה, השייטת בדגם הלייזר רדיאל הייתה צריכה לסיים במקום סביר בשיוט המדליות, בו משתתפות עשר השייטות הטובות ביותר והניקוד עליו הוא כפול.

בסופו של דבר ולמרות שהייתה במצב טוב יותר אחרי המצוף הראשון, אדלמן סיימה את שיוט המדליות במקום העשירי והאחרון, מה שהוריד אותה למקום השביעי בדירוג הכללי באליפות, עם 59 נקודות שליליות. אדלמן הייתה רחוקה ב-8 נקודות מהגרמניה פטרהנ ניימן, שזכתה במדלית הארד. טטיאנה דרוזבובסקאיה מבלארוס זכתה במדלית הזהב.

בתחרות לגלשני רוח מדגם ניל פרייד, שחר צוברי עלה שלב אחד למקום השמיני וכל זה בתום שבעה שיוטים. צוברי סיים את שני השיוטים שהתקיימו היום במקומות 9 ו-7 והוא צבר 35 נקודות שליליות, 16 יותר מלניק דמפסי הבריטי שמדורג שלישי. נמרוד משיח סיים במקומות 30 ו-20 והוא מדורג 21 ואילו האלוף האולימפי גל פרידמן מדורג 23, אחרי שסיים את שיוטי היום במקומות 35 ו-19. בתחרות לנשים, מעיין דוידוביץ' מדורגת במקום ה-31 בלבד.

צמד שייטי ה-470, אודי גל וגידי קליגר, הגיעו לשיוט הבודד שנערך היום בידיעה שהם חייבים להצליח בו כדי להכנס לשיוטי הגמר (אליו העפילו 37 הצוותים הראשונים). הצוות שט מצויין וסיים את השיוט במקום הראשון, תוצאה שהקפיצה אותם למקום ה-23 הכללי.

"ידענו שיותר גרוע מהיום השני לא יכול להיות", אמרו גל וקליגר. "הגענו מרוכזים ושטנו מצויין לכל אורך השיוט. אנחנו שמחים שחזרנו לעצמנו, אנחנו מנוסים ויודעים שכל שיוט חשוב ואם נפליג חחכם וטוב אפשר להתקרב מאוד לצמרת, אמנם יש פער נקודות אבל אנחנו מתכוונים להתרכז בעצמנו ולתת הכל".

בבית הגמר יתקיימו ארבעה שיוטים - שניים מחר ושניים מחרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully