וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע, לחופש טרם נולדה

10.7.2007 / 21:58

המועצה הצביעה כמעט פה אחד בעד ההסכם, אבל שוב יש בעיות בגזרת ברקת. מאות אוהדים כבר חגגו, אבל ההעברה לא הושלמה

גם כשנדמה היה שאפשר לשחרר אנחת רווחה בבירת הנגב, המכשול האחרון טרם הוסר, כשכעת שוב מתגלים קשיים בסגירת החוזה האחרונה עם אלונה ברקת. הטענה של אנשי ברקת היא שהניסוח בין החוזה שהוצג תחילה ובין הטיוטה שהועברה להסכם סופי שונה, ובבאר שבע ינסו שוב לגשר על הפערים.

בסביבתה של ברקת אומרים כי יבקשו הסברים מהעירייה על "שינוי בנוסח ההסכם". לדבריהם "מדובר במצב שבו הבטיחו משהו אחד והצביעו על משהו שונה לחלוטין. זה כמו לחתום על חוזה לרכישת דירת חמישה חדרים ולגלות שבעצם מקבלים ארבעה". עדיין לא ידוע מתי מתכננת ברקת להיפגש עם יעקב טרנר, אולם ברור כי היא תבקש הבהרות לשינויים.

"זה כמו סרט של קישון"

לפני כן נדמה היה שהכל מנוי, גמור וחתום. ההצעה להעברת סיוע בסך מיליון וחצי שקלים קיבלה רוב גדול במועצת העיר - 24 מתוך 25 חברי המועצה הצביעו בעד, אחד נמנע. מאות אוהדים הגיעו לרחבת העירייה כדי לוודא שהקבוצה אכן תועבר, ומשהתקבלו התוצאות חגגו בתשואות.

באשר להצבעה, ראש העיר, יעקב טרנר, היה זקוק ל-13 תומכים מבין 25 חברי המועצה, על מנת לאשר את התקציב. לטרנר נודע כי עלולים להיווצר קשיים בקואליציה, והאתר my-negev.co.il מדווח כי לפני ההצבעה כינס אותם לכשלוש שעות במטרה לשכנעם שלא לעמוד בדרך. טרנר היה משוכנע שברקת תחתום על ההסכם ביום רביעי, מה שלא צפוי כעת לקרות.

מרבית הקשיים התעוררו בשל לבטיו של סגן ראש העיר, רוביק דנילוביץ', שהסעיף שעורר את תשומת ליבו בהסכם היה האופציה של ברקת לרכוש את הקבוצה עד 2016. עד להצבעה הוצף ה-SMS של דנילוביץ' בהודעה האחידה: "רוביק, תציל אותי. הפועל". בסופו של דבר דנילוביץ' נעתר, הצביע בעד והאות לחגיגות ניתן.

מוקדם מדי, כמובן. עוד במהלך הישיבה התריעו מספר גורמים כי ברקת לא תחתום על ההסכם. "זה כמו סרט של אפרים קישון", אמר אחד הנוכחים. "כולם חוגגים, יוצאים לרחובות, כשבעצם הצביעו בעד הסכם לא נכון. הקואליציה הסכימה, האופוזיציה הסכימה, ורק הצד הקונה לא היה שם כדי להסכים. לא ראיתי דבר כזה". כעת יצטרך טרנר לספק הסברים נוספים לרוכשת המיועדת.

עדכון ראשון: 10.7.07, 18:58
עדכון אחרון: 10.7.07, 21:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully