וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתנתק מספורט 5 +

10.7.2007 / 18:30

אחרי שהעבירו את הקופה אמריקה לערוצים בתשלום והשאירו אותנו עם לוח שידורים ריק, זה הזמן לגבות את הכסף ששילמנו לחינם עבור ערוץ 56. בטווח הארוך המסר הזה ישתלם

הלילה (בין שלישי לרביעי) חוזר הכדורגל לערוץ הספורט עם המשחק בין ברזיל לאורגוואי, אבל תחושת העלבון של חובב הספורט השפוי, שהתעקש לא להתחבר לערוצי הגזל החדשים, מסרבת להיעלם. עלבון מצטבר מימי הקיץ האחרונים בהם בהינו בערוץ 5 ו-5+ וכל מה שמצאנו היה שידורים חוזרים על גבי שידורים שחוקים. ווימבלדון, ווימבלדון, ווימבלדון, עוד פעם מירי נבו, עוד פעם אלי אילדיס, עד שפתאום עולה השאלה: למה לשלם על ספורט 5 +, ערוץ האקסטרה, שהפך לערוץ החלסטרה.

למה, למען השם? למה לשלם ולא לקבל? למה הם מונעים ממני לצפות בכדורגל מהקופה אמריקה. אפילו שידור חוזר, תקציר, משהו? למה לשוטט כמו עכבר אחרי לינק שייתן לי קצת רוביניו כדי לשכוח מעומר גולן, אחרי שכבר שילמת על שני ערוצי ספורט, שלא נותנים לך כמעט כלום, ולוח המשדרים שלהם נטול כדורגל איכותי? למה, לכסף שלנו יש צבע אחר?

היתרון בתחושת העלבון הזה הוא שיש כאן מכת מוות אחרונה לטיעון ההגיוני היחיד של ראשי ערוץ הספורט בעד ספורט 5+ לייב וגולד: מדובר בערוצי אקסטרה, שמיועדים לתכנים שלא נכנסים לערוצים הקיימים עקב צפיפות לוח המשדרים. מתברר שהבטחות לחוד ומציאות לחוד. והמציאות אומרת שלוח המשדרים של ספורט 5 ו-5 + ריק. כל כך ריק, שחובב ספורט ממוצע מכיר כל קימור בגופה השמנמן של מריון ברטולי, כל שריר, כל פצע, מרוב שידורים חוזרים מווימבלדון. מה היתה הבעיה להשחיל שם איזה משחק מהקופה אמריקה? ולמה זה מזכיר את ההבטחות מפעם שספורט 5 + לא יכלול תכנים שזלגו מערוץ הספורט הישן והטוב?

יש רק דרך אחת לסגור את החשבון הזה: להתנתק בחודש הקרוב מספורט 5+. מה שנקרא, קיזוז חובות. גם ככה מדובר בערוץ הגזל המקורי שהביא אלינו את המכה, וחוץ מזה הוא לא כולל שום תוכן חשוב. מהר מאוד יתברר לכם שאין לכם בו צורך.

גם חדשות הספורט, פעם סוג של פנינה, הפכו להיות מעין תקציר לכל הידיעות שעלו במהלך היום באינטרנט, כולל הרכילותיות ביותר. מי שלא נותן לך מינימום כדורגל תמורת הכסף ששילמת לו, לא יכול לצאת רק עם השלל. נכון, מדובר בשיחת טלפון מייגעת, אבל לטווח הארוך המסר שתעבירו בניתוק ישתלם לכם ולנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully