וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "פדרר הטוב בהיסטוריה"

10.7.2007 / 16:50

הדיון לגבי זהותו של הטניסאי הטוב בכל הזמנים הגיע לשיא, הרבה בזכות ווימבלדון האחרון. לנדאל, בורג ובוריס בקר כמעט ואין ספקות

רפאל נדאל, יריבו הגדול של אלוף ווימבלדון הטרי, רוג'ר פדרר, פותח שוב לדיון את נושא הטניסאי הטוב בכל הזמנים. נדאל, שהפסיד לפדרר בגמר בחמש מערכות דרמטיות בראשון האחרון, הודיע כי מבחינתו השוויצרי משחק את הטניס הטוב ביותר בכל הזמנים.

"המשחק של פדרר הוא הטוב בהיסטוריה", קבע. את החיזוק הנדרש קיבל הספרדי מאלוף ווימבלדון שלוש פעמים ברציפות, בוריס בקר, שאמר שלדעתו פדרר ניצב במרחק של שנה מלהיות הטוב בכל הזמנים.

"אני חושב שרוג'ר יכול לזכות בגראנד סלאם (זכייה בארבעת הטורנירים באותה עונה)", טוען ביורן בורג, ששיאו הושווה על ידי פדרר בווימבלדון האחרון, "נדאל הוא מתחרה קשוח על חימר אך לרוג'ר יש את המשחק הדרוש לכך. הוא כל כך רוצה לזכות באליפות צרפת הפתוחה, אז למה לא בשנה הקרובה?".

ההשוואה בין השוויצרי לפיט סמפראס, שנחשב עד כה לטוב בכל הזמנים, מעסיקה את מומחי הטניס בימים האחרונים. מצדדי "פיסטול פיט" טוענים כי בתקופתו של האמריקאי, הטוענים לכתר היו טובים יותר, ביניהם ג'ים קורייר, גוראן איבניסביץ', בוריס בקר, מייקל צ'אנג, קרלוס מויה ואנדרה אגאסי בשיאו. לעומתו, פדרר התמודד מול לייטון יואיט, אנדי רודיק ואגאסי המזדקן. לפיכך, טוענים אנשי סמפראס, האמריקאי הוא הגדול מכולם.

מהכיוון השני, פדרר מתמודד מול נדאל, שמתפתח להיות אחד השחקנים הגדולים בעולם, במיוחד על מגרשי החימר. אם השוויצרי ימשיך לנצח במאבקים הקשים מול הספרדי, נוכל להגיד בפה מלא, כי מדובר בשחקן הטוב בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully