וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגו, סביולה מאחוריך

10.7.2007 / 16:11

חאבייר סביולה, שיובש על הספסל של ברצלונה, השלים את המעבר לריאל מדריד. מאמנו החדש, שוסטר: "הוא צעיר, יש לו חוש לשערים"

חאבייר סביולה סגר בריאל מדריד, כך אישר היום (שלישי) המאמן החדש של הלבנים, ברנד שוסטר. "הוא צעיר, יש לו חוש לשערים, והוא יכול לתרום לנו הרבה", אמר שוסטר. החלוץ הארגנטינאי הוא בין היחידים שעשו את המעבר הישיר מברצלונה לסנטיאגו ברנבאו, ולשוסטר, ששיחק בשתי הענקיות של הלה ליגה, יש לא מעט ניסיון בנושא.

ומה יש לשוסטר להגיד על המעבר המשוקץ ממועדון אחד ליריבה השנואה שלו? "אלו מסוג הפרטים שיסייעו לנו", אמר, "התקשורת והאוהדים הגיבו טוב מאוד לידיעה הזו".

כזכור, בארסה לא התאמצה יתר על המידה להשאיר את הארנבון בשורותיה, לאחר שפרנק רייקארד הבהיר כי הוא לא רואה בו יותר ממחליף לעת מצוא. הוא הגיע מריבר פלייט לברצלונה ב-2001, ואחרי שלוש שנים מוצלחות פחות או יותר, הושאל למונאקו ולסביליה. כשבעונה שעברה לא נמצאה לו קבוצה, הוא ישב חודשים ארוכים על הספסל, ורק אחרי סדרה של פציעות קיבל מספר הזדמנויות, אותן השכיל לנצל. כעת ייתכן שזו הנקמה של סביולה, שעבר ליריבה השנואה מהבירה הספרדית, למרות שהתבטא מוקדם יותר העונה שלעולם לא ישחק עבור ריאל.

* יון דאל תומאסון ישחק גם בעונה הקרובה בויאריאל. השחקן שהתחיל את העונה הקודמת בשטוטגרט, הושאל במהלך העונה למועדון הספרדי, שכעת גם רכש את השחקן רשמית. ויאריאל איבדה בשבוע האחרון את דייגו פורלאן לאתלטיקו מדריד ובמועדון יוכלו לפחות להתנחם בחלוץ הדני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully