וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת טבז למנצ'סטר יונייטד תקועה

10.7.2007 / 15:16

ווסטהאם והנהלת הליגה מערימות קשיים על האלופה והקשר, בו היא חפצה. קניון נדהם מהרכש שמבצעים השדים. בלאמי השלים מעברו לווסטהאם

עסקה העברתו של קרלוס טבז למנצ'סטר יונייטד נתקלת בקשיים ותיתכן כי העברתו של הארגנטינאי הבינלאומי תעוכב בזמן מה.

כזכור, הודיעו בסוף השבוע השדים האדומים כי הם סיכמו עם הסטאר, השוהה בונצואלה עם נבחרתו בקופה אמריקה. אלא שווסטהאם וגם מנהלת הליגה מערימות קשיים על העיסקה.

הפטישים טוענים כי טבז הוא שחקן שלהם ודורשים ממנו שיצטרף למחנה האימון. גם הנהלת הליגה טענה כי המעבר של טבז לא יושלם כל עוד יושג סיכום בין שתי הקבוצות ולא רק בין היונייטד לכוכב וסוכנו, קיה ג'ורבצ'יאן.

אמש (שני) אמר מנג'ר האלופה האנגלית, אלכס פרגוסון: "אנחנו עדיין במגעים עימו. הפרטים החשובים סוכמו, ואנו מקווים שבקרוב נסגור את העסקה". מצד שני אגרט מגנוסון, הבעלים האיסלנדי של ווסטהאם, חושב אחרת: "קרלוס טבז הוא שחקן ווסטהאם והוא חתום במועדון עד 2010. שום החלטה בעניינו לא יכולה להתקבל מבלי שווסטהאם תהיה צד בעניין".

* יו"ר צ'לסי, פיטר קניון, נדהם מהרכש המאסיבי שעושה מנצ'סטר יונייטד ומהכסף הרב שהיא שופכת. "רוב ההעברות שלנו היו חופשיות. בזבוז סכומי כסף גדולים, זו לא ערובה להצלחה ולזכייה בתארים. אנו מאמינים בקבוצה שלנו ולא רוצים להוציא קרוב ל-100 מיליון ליש"ט בשנה".

קרייג בלאמי עובר לווסטהאם

חלוצה הוולשי של ליברפול בעונה החולפת, קרייג בלאמי, השלים את מעברו לקבוצת ווסטהאם יונייטד. הפטישים הפסידו בקיץ הנוכחי שחקנים לא מעטים. כעת הם יכולים להתנחם בהגעתו של החלוץ, שיעלה להם כ-7.5 מיליון ליש"ט.

בלאמי, הוא ההחתמה השלישית של ווסטהאם, שגם צירפה את סקוט פארקר והצרפתי ג'וליאן פובר. "אני מאושר להיות כאן" אמר החלוץ "זה לקח קצת יותר זמן ממה שחשבתי, אבל הדבר החשוב הוא שאני כאן, דרוך ומוכן לקראת האתגרים הבאים".

בלאמי לא השאיר חותם רציני בליברפול. הזיכרון הכי חזק מהשחקן הבעייתי היתה החבטה, בעזרת מקל הגולף, ביון ארנה ריסה. על מגרש הכדורגל, לא הגולף, הוא כבש 12 שערים ב-42 הופעות.

* ניוקאסל מעוניינת בקשרה של ברצלונה, דקו. ספק אם יסכים הפורטוגלי להגיע לקבוצתו של סם אלרדייס, שכבר צירף אליו את ג'רמי ומעוניין בשחקנים נוספים, בעקבות רכישת המועדון על ידי המיליארד מייק אשלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully