וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אר.סי ביופורד המנהל הטוב בעולם?

גיל קדרון

10.7.2007 / 10:40

הג'נרל מנג'ר של הספרס נבחר על ידי גולשי המגזין "טיים" כמנהל המוצלח בעולם. גם קיובן בעשירייה הראשונה. איזיאה נבחר לגרוע ביותר

המגזין "טיים" התפנה לערוך משאל בין הגולשים שלו, מי מבין 50 המנהלים המשמעותיים ביותר בעולם הוא הטוב ביותר בתפקידו, ומי הגרוע יותר. ומשני צידי הסקאלה מככבים אנשי NBA. הג'נרל מנג'ר של האלופה מסן אנטוניו, אר.סי ביופורד, זכה לכבוד להמנות כמנהל הטוב ביותר בספורט כיום, ונשיא הניו יורק ניקס, איזיאה תומאס, מככב בתחתית הרשימה.

המציאות המשעשעת היא ששעות בודדות אחרי שפורסם באתרי האינטרנט הישראלים שיו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי מדורג במקום ה-16 ברשימה, נראה שנחילי מצביעים ישראלים דאגו להקפיץ את שימון, שתפס את הבכורה. כמה שעות מאוחר יותר המשיכו הגולשים הישראלים לעשות שמות ביו"ר, והוא הורד לתחתית הרשימה.

עורכי המגזין בחרו את המנהלים וביקשו מגולשיו לחלק להם ציונים. על פי דירוג הגולשים, מזרחי מקדים מנהלים מפורסמים וידועים כמו בעלי מילאן סילביו ברלוסקוני, בעלי קבוצת הבייסבול המשגשגת של הניו יורק יאנקיז ג'ורג' סטיינברנר, קומישינר ה-NBA דייויד שטרן, יו"ר פיפ"א ספ בלאטר, ומנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון.

ביופורד נחשב לאיש ששיכנע את המאמן גרג פופוביץ' לבחור את טוני פארקר בדראפט, והנהיג מדיניות כלכלית שמוגדרת ברחבי הליגה כ"שפויה", עם תכנון לטווח ארוך וחתימה על חוזים נמוכים יחסים למועדונים אחרים. הספרס, כידוע, גרפו ארבע אליפויות בתשע השנים האחרונות. בעשירייה הראשונה נמצא גם הבעלים של המאבריקס מארק קיובן, שהחיה מועדון גוסס, והפך אותו ללהיט של העיר, שבעבר הייתה ידועה באובססיה שלה כלפי קבוצת הפוטבול, הקאובויס. הבעלים של הניקס, ג'יימס דולן, ממוקם 47, ונכתב עליו: "תומאס לא תיפקד כצפוי, ורוב האוהדים נואשים שדולן ימכור את המועדון. הבוס בעל הפיוז הקצר גם מנהל להקה, JD and the Straight Shot, שהיא מאוד מאוד רעה".

למקום השני הגיע בעלי קבוצת ניו אינגלנד פטריוטס, רוברט קראפט. המשותף לשניים הוא שהם הצליחו ליצור שושלות ספורט מצליחות למרות עידן תקרת השכר המכביד ב-NBA וב-NFL. למקום השלישי הגיע מאמן מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, ובמקום הרביעי נמצא בילי בין, שעיצב תפישה חדשה בכל הקשור להרגלי בניית קבוצות הבייסבול בארה"ב ומצליח מאוד עם אוקלנד אתלטיקס מה-MLB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully