וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרן חתם במכבי תל אביב

לי בוץ

10.7.2007 / 23:47

החלוץ, שחתם לארבע שנים ויצטרף לקבוצה בהולנד: "זה אתגר, אך אני לא מפחד ממנו". אבי יחיאל שב לארץ בעקבות הקרע במיניסקוס

יניב עזרן, שסיכום על העברתו מאשדוד הושג אתמול, חתם הערב (שלישי) על חוזה מול ראשי מכבי ומחר כבר יצטרף לשחקני מכבי במירלו, הולנד. עזרן הגיע לפגישה בסביבות השעה עשר, כשהכל היה סגור פרט לכמה סעיפים עליהם עדיין היו חילוקי דעות, אך שיחה אחת עם נמני, שנמצא בהולנד, פתרה את כל המחלוקות.

כחצי שעה לפני חצות נסגר העניין רשמית, כשעזרן חתם על החוזה לארבע עונות, בהן הוא צפוי להשתכר כ-200 אלף דולר לעונה. כמה עשרות אוהדים, מארגון האולטראס הצהוב, חיכו לעזרן מחוץ למשרדים של חברת ישפאר, שם נפגש עם לוני הרציקוביץ' ורוני מאנה, מחאו לו כפיים והרימו אותו על הכתפיים. רוני מאנה אמר לעזרן הנרגש: "יש לך פה קהל חם. צריך להגיד תודה לאבי נמני, הוא זה שסגר את העסקה".

החלוץ עצמו אמר: "אני מאושר, הגעתי למועדון גדול. אני מקווה להצליח בקבוצה. מכבי זה אתגר גדול בשבילי, אבל אני לא מפחד מזה".

בלם מכבי ת"א, אבי יחיאל, סיים את מחנה האימונים של הקבוצה לאחר פחות משבוע והבוקר הוא המריא חזרה לישראל על מנת לעבור בארץ אורתוסקופיה בברכו. כזכור, אתמול נבדק יחיאל אצל פרופסור מרטנס בבלגיה, שם אובחן אצלו קרע במיניסקוס, שישבית אותו לתקופה של בין חודש לחודשיים.

החדשות הטובות יותר מגיעות מכיוונם של הפצועים האחרים, כשיאניק קמנאן ויוסי שבחון, שלא שותפו במשחק האימון מול פרטיזן בלגראד אמש, הגבירו במעט את קצב האימונים. השניים לא התאמנו יחד עם יתר השחקנים וערכו אימון אישי, אך בצוות המקצועי של הקבוצה מאמינים כי הם ישובו לפעילות מלאה כבר בימים הקרובים. משה מישאלוב, שמקבל טיפול תרופתי בעקבות דלקת בשריר, ומילאן מרטינוביץ', שהוחלף אתמול במהלך המחצית השנייה של משחק האימון לאחר שמתח את שריר המפשעה, ערכו אף הם אימון בוקר קל על מנת להפחית מהעומס.

עומר פרץ, שקיבל מכה יבשה בקרסול אתמול ונעדר מהמשחק מול בלגרד, ערך אימון חלקי. השחקנים ששיחקו אתמול מול בלגרד ערכו אף הם אימון קל יחסית, כשלעומתם הקפטן אבי נמני, השלים אימון מלא לאחר שנעדר ביומיים האחרונים בשל מחלה. הקפטן התאושש ומאחר וחש בטוב, השלים את האימון.

מחר תקיים מכבי ת"א את משחק האימון השני שלה במחנה, כשהפעם יפגשו חניכיו של אלי כהן את קבוצת בלאחטוב הפולנית. המשחק יפתח בשעה 18:00 בשעון המקומי.

עדכון ראשון: 10.7.07 14:28
עדכון אחרון: 10.7.07 23:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully