וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה חתם במדריד בעבור 30 מיליון יורו

10.7.2007 / 14:07

בלמה של פורטו מצטרף ללבנים. שוסטר התחיל לעבוד וינסה מלבד תארים כמובן, להציג כדורגל יפה, בניגוד לקאפלו. רייס רוצה להישאר

אחרי הסאגה הארוכה בנושא מינוי מאמן ריאל מדריד, חתם אמש (שני) ברנד שוסטר. בראיון ראשון שנתן כמאמן הלבנים, התבטא שוסטר לגבי הסגל לקראת העונה הבאה: "אם קאקה יגיע זה יהיה חלום, אבל אני לא יודע אם זה מציאותי. דיברתי עם אנשים במועדון והבנתי שעושים את כל המאמצים להביאו, אבל זה קשה".

שוסטר חשף כי הוא גם פוזל לעברו של ססק פברגאס, קשרה של ארסנל: "אני אוהב את צורת המשחק שלו, מכיוון שהיא דומה לשלי. הוא למד המון מארסן ונגר". לגבי הקפטן והסמל, ראול, אמר: "הוא נכס לקבוצה. הוא שבר הרבה שיאים ונתן הכול למועדון. הוא בורג חשוב בתוכניות שלי".

הגרמני נשאר לויאלי לקולגה, פאביו קאפלו: "הוא עשה כאן דברים גדולים וזכה עם הקבוצה באליפות. התואר הרגיע את המועדון, את השחקנים ואפילו אותי. הרבה יותר קל להתחיל בפרוייקט בצורה כזו. ארכב על הרוח שהוא הנחיל כאן".

מאמן חטאפה לשעבר הובא בין היתר לא רק לזכות בתארים, אלא להציג כדורגל יפה, דבר שנעדר בתקופתו של קאפלו והוא בינתיים מספק את הסחורה, לפחות בדיבורים: "מלבד הניצחונות והתארים שאני רוצה להשיג, חשוב לי שהקבוצה תשחק גם כדורגל יפה. אין לי ספק שנעשה כך".

הגרמני, ששיחק במדריד בעברו, סיפר כי לא האמין שיגיע יום אחד ויקבל את שרביט האימפריה ממדריד. שחרורו של שוסטר מחטאפה לא עבר באופן חלק, כשהוא אולץ לשלם להם פיצוי של כ-480 אלף יורו, אבל הוא לרגע לא יצא נגד המועדון מהפרבר הקטן הסמוך למדריד: "הייתה לי שחיה עם אנחל טורס, נשיא הקבוצה, והסדרנו את העניינים בינינו. שילמתי להם את הפיצוי. חברים רבים התקשרו לשאול אם אני צריך עזרה".

שוסטר, שגם שיחק ביריבה השנואה, ברצלונה, לא חושש: "אני לא דואג מהם, רק לקבוצה שלי". לבסוף, כשנשאל איזה תואר הוא מעדיף להשיג - הצ'מפיונס ליג או אליפות ספרד, אמר: "האמת, בשניהם".

לונדון לא מחכה לרייס, פפה חתם

חוסה אנטוניו רייס, האיש שהחילוף שלו הביא, בין היתר, לאליפות המתוקה בסוף העונה, טס היום (שלישי) ללונדון, בצוותא עם סוכנו, רודריגז דה מויה, על מנת לבקש מארסנל שתוריד את תג המחיר שלו, כדי שריאל תוכל לרכוש אותו.

כזכור, נקנה רייס על ידי התותחנים מסביליה. הספרדי הבינלאומי לא התאקלם במועדון ובאי הבריטי והושאל לריאל מדריד בעונה שעברה. רייס וסוכנו ינסו לשכנע את ראשי ארסנל להוריד את המחיר הלא צנוע שהם מבקשים עליו, 20 מיליון יורו, לפחות ממחצית, 6-8 מיליון יורו, הסכום אותו מוכנים במדריד להוציא על הקשר-חלוץ. "אם ארסנל ישתכנעו, רייס יהיה שחקן ריאל מדריד, הוא לא רוצה לחזור ללונדון", אמר סוכנו.

עם זאת בריאל ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. היום נחשף כי אלופת ספרד הגיעה לסיכום עם פורטו לגבי מעברו של פפה, בתמורה ל-30 מיליון יורו, לא פחות. בלמה הברזילאי של הקבוצה יחזק את החוליה האחורית של המדרידיסטים.

פפה, בן 23, הגיע לפורטוגל בעונת 2001/02. לאחר שלוש עונות, בשנת 2004/05 הגיע לפורטו, שהייתה אז אלופת אירופה. מה שעוד נודע זה שגם ברצלונה ניסתה לפתות את הברזילאי לעבור לשורותיה. אל הבלם שמצרפת ריאל, יחבור כריסטוף מצלדר, שנקנה באמצע העונה מבורוסיה דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully