וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי משחק עם שמעון מזרחי?

10.7.2007 / 12:05

יו"ר מכבי ת"א נבחר ע"י המגזין "טיים" לאחד מ-50 המשפיעים בעולם הספורט. הגולשים הישראלים הורידו אותו מהמקום הראשון לאחרון

אם חשבתם שפועלו של יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, מוכר רק בישראל, כנראה שטעיתם. מזרחי נכנס לרשימה המכובדת של 50 מנהלי הקבוצות הבולטים והמשפיעים בעולם, בסקר שערך המגזין "טיים" הנחשב.

עורכי המגזין בחרו את המנהלים וביקשו מגולשיו לחלק להם ציונים. על פי דירוג הגולשים, מזרחי מוקם בשעות הבוקר במקום ה-16, כשהוא מקדים מנהלים מפורסמים וידועים כמו בעלי מילאן סילביו ברלוסקוני, בעלי קבוצת הבייסבול המשגשגת של הניו יורק יאנקיז ג'ורג' סטיינברנר, קומישינר ה-NBA דייויד שטרן, יו"ר פיפ"א ספ בלאטר, ואמרגן האגרוף דון קינג. ראוי לציין שהרשימה הולכת מהטוב אל הרע, ובזמן שמזרחי היה ב-20 הראשונים סגר אותה אייזיה תומאס, נשיא ומאמן הניו יורק ניקס.

כשעתיים אחרי היוודע מיקומו המחמיא של מזרחי, נראה כי גולשי ישראל פנו לרומם את היו"ר הנצחי, ולפתע התגלה מזרחי במקום הראשון, כשביופורד ויתר על הבכורה וירד לסגנות. בהמשך היום, כנראה בשל התעוררות אוהדים (אדומים?) בפורומים השונים, המשיך מזרחי לקבל אלפי קולות, אלא שהפעם אלו הורידו אותו לתחתית הרשימה.

מזרחי אמר לכתב וואלה! ספורט, אוהד גרינוולד: "אני לא נוהג לדבר על עצמי, אבל אני חושב שאם נכנסתי לרשימה המכובדת, וצריך לזכור שספירת הדירוג טרם הסתיימה, מדובר בכבוד גדול לא רק לי אלא לספורט הישראלי ולמדינת ישראל. להיות ברשימה אחת עם דייויד שטרן זה כבוד גדול".

במקום הראשון ברשימה נבחר אר.סי. ביופורד, מנכ"ל קבוצת הכדורסל של סן אנטוניו ספרס, ולמקום השני הגיע בעלי קבוצת ניו אינגלנד פטריוטס, רוברט קראפט. המשותף לשניים הוא שהם הצליחו ליצור שושלות ספורט מצליחות למרות עידן תקרת השכר המכביד ב-NBA וב-NFL. למקום השלישי הגיע מאמן מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, ובמקום הרביעי נמצא בילי בין, שעיצב תפישה חדשה בכל הקשור להרגלי בניית קבוצות הבייסבול בארה"ב ומצליח מאוד עם אוקלנד אתלטיקס מה-MLB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully