וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי פרננדז ממשיך בחובנטוד

10.7.2007 / 10:16

לפי ה"אס" הספרדי, הגארד דחה את הצעת ברצלונה, וחתם לעונה נוספת בשורות בדאלונה. דיווח ביוון: אולימפיאקוס מעוניינת בסמוש פארקר

הערפל סביב רודי פרננדז כנראה התפוגג, וה"אס" הספרדי דיווח היום (שלישי) כי הגארד של חובנטוד בדאלונה ישאר בשורותיה עונה נוספת.

אחרי שחואן קרלוס נבארו החליט לעזוב את ברצלונה, הציע הענק הקטאלוני לפרננדז חוזה, אך השחקן בן ה-22 דחה את ההצעה והחליט להישאר בקבוצתו הנוכחית. פרננדז, שחתם במועדון עד ה-30 ביוני 2008, נבחר במקום ה-24 בדראפט ה-NBA על ידי פניקס סאנס והועבר לפורטלנד טריילבלייזרס. בעונה החולפת תרם פרננדז ממוצע של 16.1 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים ב-30 משחקי ליגה. גם ביורוליג היה פרננדז הבולט בשחקני בדאלונה עם ממוצע של 16.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים.

גרשון בעקבות סמוש פארקר

אולימפיאקוס תודיע ביממה הקרובה לשחקנה סקוני פן אם ימשיך בקבוצה או לא, ובינתיים המאמן פיני גרשון, שעושה ימיו בלוס אנג'לס, מחפש אחר גארד מחליף לקבוצתו.

פיראוס החתימה כבר את פבלו פריג'יוני בן ה-30 לעמדת הגארד, אבל לפי העיתון היווני "ספורטדיי" נראה שגרשון מעוניין גם בסמוש פארקר, שחקנה של לוס אנג'לס לייקרס. הגארד בן ה-26, ששיחק לפני כ-3 שנים בשורות אריס סלוניקי, הסתכסך במהלך השנה החולפת עם מאמנו בלייקרס, פיל ג'קסון. השניים החליפו מהלומות מילוליות בתקשורת האמריקאית, אולם בסופו של דבר פארקר נשאר בהוליווד, ובמהלך 82 המשחקים ששיחק בעונה שעברה, הוא תרם ממוצע של 11.1 נקודות ו-2.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully