וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום של החתמות ברמת גן

שגיא ניר

10.7.2007 / 21:17

הקפטן שמוליק ברנר, אורי יצחקי שחוזר מגלות בחו"ל וארז קוחנסקי שימשיך לעונה נוספת סיכמו בקבוצה. אלן ולואיס קרובים לסיכום

עירוני רמת גן סימה הערב (שלישי) מרתון של סיכומים, בסיומו צירפה לסגל שלה לא פחות משלושה שחקנים. הקפטן שמוליק ברנר וארז קוחנסקי סיכמו לעונה נוספת, אורי יצחקי עשה זאת גם הוא. בקבוצה קרובים לסיכום גם עם ג'ון אלן וג'אי לואיס, ששיחקו בזיסמן בעונה החולפת.

ברנר (26, 1.87 מ'), שבילה חלק ניכר מהקריירה שלו בליגה הלאומית וסייע בעונה שעברה לרמת גן לשרוד בליגת העל, צפוי להמשיך לשתף פעולה עם הגארד ג'ון אלן והפורוורד ג'אי לואיס, שאמורים לקבל חיזוק מזר שלישי בעמדת הסנטר.

ברנר יקבל חיזוק בדמותו של יצחקי (26, 1.96 מ'), הגארד שחוזר מגלות בחו"ל. יצחקי היה אמור לשחק בעונה האחרונה בסט. פטרסבורג, שלרוע מזלו התפרקה לפני פתיחת העונה. משם עבר לחודש בעירוני נהריה וממנה לאיגלאו היוונית, ששיחררה אותו בתואנת שווא של שימוש בסמים, לאחר שהוא ביקש להשתחרר ממנה משום שלא קיבל את שכרו. יצחקי וברנר, חברי נבחרת הקאדטים זוכת מדליית הארד ב-97 והעתודה זוכת הכסף ב-2000, מיועדים לפתוח בחמישייה, בצוותא עם שלושה זרים שיוחתמו.

קוחנסקי (23, 1.96 מ'), שחלק בעונה הקודמת את משבצת הגארד המחליף עם איגור סימין ואיתי גרינבוים, יזכה העונה לקרדיט גדול יותר מהמאמן רובי בלינקו. ברמת גן ישחקו העונה גם שחקני הבית אלישי כדיר, אור ברנר ועמית שמחון, וכן דורון קרמר הותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully