וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו וויליאמס נוטה לכיוון מיאמי

גיל קדרון

10.7.2007 / 10:41

נראה שהרכז המצוין מעדיף להשתכר פחות ולשחק עם שאק ו-וויד. דוראנט שיחק רע בליגת הקיץ, פרנסיס קרוב לקליפרס, נלי רוצה העלאה

השוק החופשי של ה-NBA מתחמם, כשממחר (רביעי) יכולות קבוצות להחתים באופן רשמי עם שחקנים איתן סיכמו מאז נפתחה עונת המלפפונים ב-1 ביולי. עושה רושם שאחד מהפרי אייג'נט הפופולריים ביותר, מו וויליאמס, קרוב להסכים להצעה של מיאמי בשווי של כ-35 מיליון דולר לחמש שנים, מה שייתן לשאקיל ולדווין וויד רכז אנרגטי ומוכשר. מילווקי עושה מאמצים להשאירו אצלה, ואף מוכנה להשיל 40 מיליון לחמש שנים לשם כך, ונראה שוויליאמס יקבל את החלטתו מחר.

בן ה-24 נתן אשתקד את עונתו הטובה ביותר בקריירה, כשקלע 17.3 נקודות, מסר 6.1 אסיסטים, הוריד 4.8 ריבאונדים וחטף 1.3 כדורים.

אמש (שני) נפגש הבעלים של הבאקס, הסנאטר הרב קוהל, עם וויליאמס, וניסה לשכנע אותו לא לערוק. מספר ימים קודם לכן, נשיא ההיט פט ריילי נפגש עמו בניסיון לשכנע אותו כן לערוק. "למו הייתה שיחה טובה עם הסנאטור קוהל", אמר סוכנו, שנמנע מלפרט. "זו הייתה פגישה מאוד טובה, ונראה מה יקרה הלאה".

עוד בגזרת השחקנים החופשיים:

* דווין ג'ורג' חתם על חוזה לעונה נוספת בדאלאס, בעבור 2.5 מיליון דולר.

* סטיב פרנסיס הועבר בטרייד לפורטלנד ערב הדראפט, אך הבלייזרס צפויים לקנות את שארית חוזהו ולשחררו לשוק החופשי. משם נראה שהיעד שלו יהיה הקליפרס, שזקוקים לגיבוי לרכז בן ה-38 סם קאסל, ולשון ליווינגסטון, שממשיך להתאושש מהפציעה המחרידה שלו בברך. גם הלייקרס בתמונה, כמו גם מיאמי, במידה שוויליאמס יחליט בסופו של דבר להישאר במדי הבאקס.

* דיווחים בארה"ב מגלים כי דרק פישר צפוי לחזור ולשחק במדי הלייקרס, זאת אחרי שיוטה והשחקן הגיעו להסכמה לשחררו משלוש השנים שנותרו בחוזהו, בשווי 21 מיליון דולר. כזכור, פישר ביקש לעבור ולהתגורר בעיר שתאפשר לבתו, שעוברת טיפולים לסרטן בעינה, את הטיפול הרפואי הטוב ביותר.

* שתי קבוצות מחזרות אחר כריס וובר, שרמז כי עשוי לפרוש אחרי קריירה בת 13 שנה - דטרויט ודאלאס.

* חברו של קווין גארנט, רשארד מקאנטס, טוען כי משיחות שניהל עם KG הוא למד כי אין לכוכב רצון לעזוב את מינסוטה. "אין שום מקום אחר בו הוא מעדיף להיות", אמר מקאנטס. "גם בקיץ שעבר היו השמועות האלה, אבל הוא לא רוצה לעזוב".

דוראנט שוב חלש

גם במשחקו השני בליגת הקיץ הציג קווין דוראנט יכולת חלשה, כשקלע 18 נקודות ב-4 מ-19 מהשדה בלבד, הוריד ריבאונד בודד, וכמו במשחק הראשון, השאיר את קטגוריית האסיסטים מיותמת. הסוניקס הפסידו 87:74 לניקס. בשישי הוא קלע 5 מ-17 בהפסד לדאלאס.

"היו לי מסירות טובות, אבל לא קלענו, ואין שום דבר שאני יכול לעשות בנידון", אמר הבחירה השנייה בדראפט, שקלע 11 נקודות ברבע הרביעי. "המשחק מהיר יותר וכולם שחקנים טובים. קיבלתי את הכדורים במקומות בהם נוח לי, אני פשוט צריך להביא את הסחורה".

בסיאטל, מיותר לציין, לא מתייחסים לתצוגות בליגת הקיץ ברצינות, ושמחים לגלות כי דוראנט מגלה מנהיגות בקבוצה, וזאת למרות שמרבית השחקנים שמסביבו לא יהיו חלק מהסגל של הסוניקס בעונה הרגילה.

נלסון ממשיך להתלבט

הסן פרנסיסקו כרוניקל מדווח כי מאמן גולדן סטייט דון נלסון מעוניין להכפיל את שכרו בשתי העונות הבאות, בזמן שסוכנו טוען כי נלי "מתלבט קשות" אם לכבד את חוזה ולהמשיך לאמן את הווריורס. בן ה-67 אמור להרוויח 6.2 מיליון דולר בשנתיים הקרובות, כשבחוזהו סעיפים שעשויים להכפיל את שכרו, אם יעמוד במספר יעדים שקשורים להישגים בפלייאוף. אולם כעת מעוניין נלי לשנות את החוזה כך שהבונוסים יהיו מובטחים ללא קשור לתוצאות. סוכנו הספיק להיפגש עם נשיא הווריורס רוברט רוואל.

"נלסון מאוד נרגש מהקבוצה שלו", אמר סוכנו לסן פרנסיסקו כרוניקל. "אבל מצד שני, הוא התיש את עצמו בעונה שעברה כמו שלא עשה מעולם". כנראה שהכפלת המשכורת תזריק לו את המרץ הנדרש.

חדשות נוספות:

* אנטואן ווקר נשדד בביתו שבשיקגו באיומי אקדח, כך גילה סוכנו. השודדים גנבו כסף ותכשיטים, ושחקנה של מיאמי יצא מהתקרית ללא פגע. לפני מספר שנים נשדד ווקר במכוניתו, בזמן שחיכה שיתפנה מקום במסעדה.

* אחרי מרקו בלינלי, ההתפוצצות הבאה בליגת הקיץ שייכת למרכוס בנקס, שאחרי ישיבה ממושכת על הספסל של פיניקס מעוניין להשיב את מניותיו. בנקס צבר 42 נקודות בהפסד של הסאנס לקליבלנד. גם הסיני יי ז'יינליין הרשים בליגת הקיץ, כשקלע מול ממפיס 17 מ-20 הנקודות שלו ברבע הרביעי, כולל את סל הניצחון של נבחרת סין, 84:85.

* אלן אייברסון ישלם 260 אלף דולר לשני אנשים שתבעו אותו בעקבות תגרה עם הפמליה שלו במועדון בוושינגטון ב-2005. השניים ביקשו להשיג 20 מיליון דולר, בעוד ש-AI טען כי עזב את המקום לפני שהעניינים התחממו, וכי השניים תבעו אותו רק בגלל העושר והפרסום שלו. התקרית החלה כאשר בעלי המועדון ביקשו מהם לעזוב את איזור ה-VIP כדי לפנות מקום לאייברסון ואנשיו, ומשם החל העימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully