וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: טורונטו תציע לבאסטון חוזה לשנתיים

10.7.2007 / 10:11

אקס מכבי ת"א צפוי לקבל הצעה בשווי 3.8 מיליון דולר מהראפטורס, מה שיביא את ה-2.9 נקודות, 1.6 כדורים חוזרים ו-0.4 חסימות שלו לקנדה

בתקשורת האמריקאית מדווחים כי הטורונטו ראפטורס צפויים להגיש הצעה למייסיאו באסטון, שאחרי שסיים עונה על הספסל של אינדיאנה, הינו שחקן חופשי מוגבל, מה שאומר שלפייסרס יש שבוע להשוות כל הצעת חוזה שיקבל, ולהשאירו במועדון. הג'נרל מנג'ר של הפייסרס לארי בירד לא צפוי לנסות ולמנוע מבאסטון מלחבור לשותפו לימים הצהובים העליזים, אנתוני פארקר. אם הכל יעבור כשורה, הוא ירוויח 3.8 מיליון דולר בשנתיים הקרובות. בין כה וכה, חוקי ה-NBA לא מאפשרים לחתום על חוזים לפני מחר (רביעי).

באסטון יסייע לראפטורס לשפר שני אספקטים בהם הם זקוקים לעזרה - ריבאונד וחסימות. הכוכב של הקבוצה הוא, כידוע, כריס בוש, מעין גירסה משופרת של באסטון, שחסרה לו האגרסיביות והכוח שיהפכו אותו לפרנצ'ייז פלייר אמיתי. המספרים של באסטון באינדי לא היו מרשימים - 2.9 נקודות, 1.6 כדורים חוזרים ו-0.4 חסימות ב-8.6 דקות משחק בלבד. אקס מכבי כבר הספיק לשחק עבור הקנדים 16 משחקים בעונת 2002/3, לפני שנחת בארץ הקודש.

"הם עובדים במטרה לסגור את הסיפור", אמר מקור לעיתון גלוב אנד מייל. "יש קשר בין באסטון ופארקר, ואני חושב שהם יחתימו אותו על הצעת חוזה".

הראפטורס שילמו 24 מיליון דולר לשלשיונר ג'ייסון קאפונו, ומעוניינים להוסיף שחקן רוטציה שיגבה את בוש, אנדראה בארניאני, חורחה גארבחוזה וקריס האמפריז.

סוכנו של באסטון מארק בארטלשטיין טוען שמלבד טורונטו, גם סיאטל וניו ג'רזי, שתי קבוצות שצמאות לגבוהים, הביעו עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully