וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל נחת בארץ

אסף שקד

10.7.2007 / 23:48

הקשר יצטרף לבית"ר ירושלים במחנה האימון באוסטריה, עוד קודם לכן מתכוונים האוהדים לקבל את פניו בבית וגן. אלבארז ינחת ברביעי

עידן טל נחת היום (שלישי) בישראל, על מנת להצטרף לבית"ר ירושלים. מחר יעבור טל בדיקות רפואיות ולאחר מכן יגיע לאימוני הקבוצה, ייצא למחנה באוסטריה ויחתום על חוזה ל-3 עונות. קבוצת אוהדים גדולה מתארגנת להגיע לאימון הבכורה של טל שיערך ככל הנראה מחר בשעה 17:00. בבוקר תקיים הקבוצה אימון נוסף בשעה 10:00 בבוקר כשלפניו יגיעו לבקר ילדי וראייטי.

סמי לי, המנג'ר החדש של בולטון, אמר לתקשורת הבריטית: "אמרתי לעידן טל שהשנה הוא יזכה לשחק יותר, והוא מאוד רצה להישאר בקבוצה מסיבות מקצועיות, אבל המשפחה שלו רצתה לחזור לישראל. בגלל הכבוד שאנו רוכשים לשחקן ולמשפחתו החלטנו לשחררו. הוא בחור ושחקן נהדר, ולא רציתי לעמוד בדרכו".

מחר לקראת חצות אמור לנחות בישראל המגן הצ'ילאני כריסטיאן אלבארז. השחקן שמגיע לבית"ר אחרי המלצות חמות של חברו מילובאן מירוסביץ' יתקבל בארץ ע"י מנהל הקבוצה מנחם נידם והדובר עודד זרגרי כשגם נציגות אוהדים צפויה לקבל את פניו. ביום חמישי אמור השחקן לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

נראה שהצ'יליאני נרגש לקראת הצטרפותו לקבוצתו החדש, ועל ההחלטה להגיע לישראל אמר המגן: "כבר לפני חודשיים מילו (מילובאן מירוסביץ', א.ש) הציע לי לבוא. לפני זה לא הכרתי בכלל את ישראל, אבל ממה שהוא סיפר לי התלהבתי מאוד ולקחתי בחשבון שלשחק ביחד עם מילו באותה הקבוצה זה הגשמת חלום. אני מאוד מקווה שמילו יסגור את כל העניינים בבית"ר ויצטרף איתי לישראל, אני בטוח שזה יעזור לי בהתאקלמות ויתרום לקבוצה. בתקופה האחרונה נפתחה מושבה של צ'ילאנים בישראל, אני מאמין שבבית"ר נכניס את ההתלהבות שיש בצ'ילה מהכדורגל".

טודור קולב, סגן מלך השערים של הליגה הבולגרית מסלביה סופיה, הצטרף לרשימת החלוצים המועמדים לבית"ר ירושלים.

פינטו חוזר, לפרוטוקול בלבד

לאחר כשבועיים בהם לא ערכה בית"ר ירושלים אימונים במתקן הביתי בבית וגן, אחר הצהריים (שלישי) חזרה הקבוצה להתאמן כשאת פניהם של השחקנים קיבל החלוץ הברזילאי ז'ואנו פינטו שמחזיק חוזה לעוד שנתיים ומתאמן עם בית"ר עם שימצא קבוצה שתהיה מוכנה להשאילו.

פינטו, שחתם בתחילת העונה שעברה על חוזה לשלוש עונות, שוחרר מהקבוצה במהלך פגרת החורף על ידי המאמן יוסי מזרחי, והושאל לקבוצתו הקודמת אקדמיקה קאמביורה. כעת, לאחר שההשאלה לקבוצה הסתיימה, חזר פינטו לקבוצת האם שלו, בית"ר ירושלים וכבר היום יצטרף לאימוני הקבוצה.

למעשה פינטו מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, ובמידה שבית"ר לא תמצא קבוצה שתשאיל אותו, היא תתקע עם עודף בשחקנים זרים. האלופה הזמינה את השחקן לאימונים בתוקף החוזה שיש בין הצדדים, אך כמו שזה נראה כעת אין כלל כוונה לצרפו לסגל הקבוצה לעונה הבאה. רק רושם עז וחריג ישכנע את שום ושפיגל לצרף את הברזילאי למחנה באוסטריה, כשהמשך עתידו בקבוצה יישקל.

הקשר הצ'יליאני, מילובאן מירוסביץ', ממשיך במשא ומתן מול בית"ר ירושלים. הפער בין הצדדים כרגע עומד על כ-50 אלף דולר לעונה, אך ההערכה היא כי הפער יצטמק. השחקן דרש תוספת לשכרו מהעונה שעברה וזאת משום שחלק ממשכורתו יצטרך להעביר לקבוצתו קאתוליקה, שתקבל השנה סכום השאלה נמוך יותר מאשר בעונה החולפת.

סוכנו של מירוסביץ', פרננדו פילוסביץ', אמר: "הכל כבר כמעט סגור, יש איזה פער קטן בין מילו לבית"ר לגבי השכר, אבל אני מאמין שהפערים האלו יסגרו, והוא יצטרף למחנה של הקבוצה באוסטריה".

ברק יצחקי עבר אמש ניתוח להסרת גידול קטן ולא מסוכן בראש. השחקן יחמיץ את האימונים בשבוע הקרוב וצפוי לחזור ולהתאמן במהלך המחנה באוסטריה.

שחקן העבר של בית"ר ירושלים זאן טלסניקוב, הצטרף לצוות המאמנים של בית"ר ירושלים. השחקן, שהיה שותף ל-2 אליפויות בעונות 1996/97 ו-1997/98, פרש ממשחק פעיל בתום העונה האחרונה וכעת הוא סוגר מעגל בטדי.

ביום שישי תקיים בית"ר אימון בים וביום ראשון לפנות בוקר תמריא למחנה האימונים באוסטריה. במהלך המחנה תפגוש בית"ר את לבסקי סופיה אלופת בולגריה, את סגנית אלופת סרביה וקבוצה נוספת מאוסטריה.

פ.צ. קופנהגאן, יריבתה של בית"ר במוקדמות ליגת האלופות בסוף החודש, סיימה הערב בתיקו 2:2 את משחק הידידות שלה מול שאלקה הגרמנית. בית"ר הודיעה על דיל מסובסד לאוהדים שירצו להצטרף לקבוצה בנסיעה לקופנהאגן בדנמרק, כשהמחירים ינועו סביב 940 עד 990 דולר לאוהד.

עדכון ראשון: 10.7.07 14:55
עדכון אחרון: 10.7.07 23:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully