וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם הקמרוני מטומו סיכם בקרית שמונה

10.7.2007 / 11:47

מטומו בן ה-30, ששיחק שלוש עונות במנצ'סטר סיטי, צפוי לחתום בימים הקרובים. ראש העיר יצא במתקפה חסרת תקדים נגד ההתאחדות לכדורגל

הבלם הקמרוני לוסיאן מטומו סיכם בהפועל קרית שמונה, ואמור לחתום בימים הקרובים. הוא יהיה הזר השלישי של הקבוצה, שממשיכה לחפש חיזוק.

מטומו בן ה-30 מתנשא לגובה של 1.83 מטר, ושוקל 80 ק"ג, ובאמתחתו כ-40 הופעות בינלאומיות במדי הנבחרת הקמרונית, כולל בגביע העולם ב-2002 ואליפות אפריקה ב-2004. הוא התחיל את הקריירה האירופאית שלו בסנט אטיין, משם עבר לשלוש עונות למנצ'סטר סיטי, שעדיין מחזיקה בכרטיס השחקן שלו. הוא שיחק גם במדי קייזרסלאוטרן, קייסריספור ולוצרן.

"התחושה היא שלא רוצים את קרית שמונה בליגת העל"

לחיים ברביבאי, ראש עיריית קרית שמונה, נשבר. ההכנות של הפועל קרית שמונה לעונה הסטורית בליגת העל מדשדשות, סעיד מקאסי נחטף על ידי מכבי הרצליה, ובנוסף לא תורשה הקבוצה לפתוח את העונה במגרשה הביתי.

ברביבאי כינס מסיבת עיתונאים ובה שטח את טענותיו, שכוונו ברובן ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. "העליה שלנו נפלה על כולם כרעם ביום בהיר. יש כאלה שלא מפנימים את העובדה שאנחנו בליגת העל ויש לי תחושה שלא רוצים אותנו שם".

ראש העיר התלונן כי שלח מכתב ללוזון על מנת שישקול את אישור המגרש, ובתוך יממה כבר הגיע מכתב המשיב בשלילה, שלוזון עצמו לא היה חתום עליו כי אם מנכ"ל ההתאחדות, אורי שילה. הוא גם קרא לקבוצות הצפון, בהצעה שנראתה גם לנוכחים במקום קשה ליישום, בלשון המעטה, להקים ליגה משלהן. "יש ליגה במרכז הארץ, וכנראה שיש להם הפרדה מהצפון", אמר.

ביום חמישי תחליט המועצה להסדר הימורים בספורט אם להעניק לקרית שמונה סיוע של מיליוני שקלים, שיאפשר לה לשפץ את האצטדיון העירוני. בינתיים הוסיף ברביבאי כי ימליץ לבעלי הקבוצה, איזי שרצקי, להחרים את הליגה, אולם לא נראה כי שרצקי ישעה לבקשתו.

בהתאחדות לכדורגל דוחים את טענותיו של חיים ברביבאי ואמרו בתגובה: "במגרש בליגת העל יש תקן שדורש מינימום של 4,000 מקומות ישיבה. באצטדיון בקרית שמונה יש רק 2,000. לא קשה לדמיין מה עלול לקרות אם לחלק מהמשחקים יגיעו 5,000 צופים, הרי איש מאתנו אינו רוצה לחזור למראות קשים של אוהדים נמחצים. הפתרון המוצע על ידי ראש העיר לפיו, חלק מן הקבוצות יתארחו בקרית שמונה וחלקן במגרש אחר, אינו עומד בעיקרון השוויון בספורט".

"כבר לפני מספר חודשים ביקר בקרית שמונה אילן יבלובסקי, האחראי מטעם ההתאחדות על רישוי המגרשים והסביר מה צריך לעשות על מנת להכשיר את המגרש למשחקי ליגת העל. אנחנו בהתאחדות נשמח לעזור לתיקון הליקויים ונהיה הראשונים לשמוח כשהמגרש יאושר, אך נכון לעכשיו המגרש אינו עומד בדרישות בטיחות המשטרה וצורכי הטלוויזיה. יש לזכור שבשנים קודמות היו קבוצות נוספות בליגת העל שמגרשן לא עמד בתקן והן לא שיחקו בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully