וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבן חתם לארבע עונות בנתניה

אריק רחמיאן

9.7.2007 / 20:38

מגן סטיאווה בוקרשט בעונה החולפת השתחרר מחוזהו וישוב לקבוצת נעוריו. השחקן, שויתר על כסף רב, אמר מרומניה: "שמח לחזור הביתה"

קלמי סבן סיכם את תנאיו במכבי נתניה וחתם לארבע עונות במועדון. הבוקר (שני), קיבל המגן הימני שחרור מקבוצתו הרומנית סטיאווה בוקרשט. עורך דינו יוסי שפרלינג קיבל ייפוי כוח וחתם במקומו לארבע עונות אצל סגנית האלופה.

סבן, שטס הבוקר חזרה לרומניה, נפגש עם נשיא קבוצתו הרומנית, ג'יג'י באקלי, וביקש לשחררו מהחוזה עליו היה חתום בסטיאווה. באקלי הסכים לשחררו לאחר שיחה בין השניים. לא ברור עדיין מהם תנאי השחרור. על פי גורמים המעורים בפרטים, סבן ויתר על סכומי כסף נכבדים כדי להתיר את החוזה ולחתום בקבוצת של דניאל יאמר.

על פי הידוע, סבן, שהשתכר בכ-300 אלף דולר ברומניה, יסתפק במחצית הסכום בעיר היהלומים. בימים הקרובים, לאחר שיסדיר את ענייניו, ישוב סבן לארץ ויצטרף לאימונים.

כזכור, החל המגן את דרכו במחלקת הילדים של המועדון ונמכר לפני מספר שנים להפועל ת"א. כעת, הוא חוזר לקבוצת נעוריו. סבן אמר מרומניה: "אני שמח ונרגש לחזור הביתה".

אחד ממקורביו של סבן אמר הערב: "קלמי מאושר מאוד לחזור לארץ. ההצעה של נתניה באה לו בזמן הכי טוב שיכול להיות".

סבן, שהיה אמור להצטרף למחנה האימונים של קבוצתו הקודמת סטיאווה בוקרשט בהולנד, נפרד מחבריו ומראשי המועדון. השחקן, שצריך להשלים פערים בנושא הכושר הגופני, יצטרף בקרוב לקבוצה שמקיימת מחנה אימונים במלון דן קיסריה.

השחקנים רצים, טגה ובן דיין נחים

מכבי נתניה קיימה הבוקר אימון ריצה ומשחקי כדור במתחם מלון דן קיסריה. אחר הצהריים ערכה הקבוצה אימון כושר גופני קשה, שכלל ריצה למרחק 7 קילומטרים במגרש האימונים בבית הספר ,"נעורים".

הקשר אמיר טגה פרש במהלך האימון. טגה התלונן על כאבים בשרירי הרגליים ובצוות הרפואי מייחסים לזה את העובדה שהשחקן לא הספיק לנוח במהלך הפגרה. טגה, שגם סובל מרגישות בשרירי הבטן, יזכה למנוחה בימים הקרובים. שחקן נוסף שזוכה למנוחה הוא המגן השמאלי דדי בן דיין, שאמור לחזור ולהתאמן לקראת סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully