וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובסוף מקאסי עוד עשוי להישאר בהפועל פ"ת

9.7.2007 / 18:25

הרצליה וקרית שמונה מתכתשות על החלוץ, מנכ"ל הכחולים שיינר: "העניין צריך לעבור דרכנו". רפי כהן חתם לעונה, הקשר אלי ששון מתקרב

בזמן שהפועל קרית שמונה ומכבי הרצליה מתכתשות על סעיד מקאסי, הפועל פ"ת, בשורותיה שיחק החלוץ בעונה החולפת, מבהירה כי היא אינה מוותרת על שירותיו, ויתכן שבסיטואציה מסוימת, השחקן ימשיך בשורותיה. "הויזה והשחרור הבינלאומי לישראל, רשומים על שם הפועל פ"ת", אמר מנכ"ל הקבוצה, יעקב שיינר, "וכל העניין צריך לעבור דרכנו. במידה שיעזוב, נמצא תחליף הולם".

מקאסי סיכם את תנאיו בהרצליה, ואילו הפועל קרית שמונה טוענת כי השחקן התחייב לשחק בשורותיה, אך כל מעבר של הרואנדי לקבוצה אחרת בישראל, חייב לעבור דרך הכחולים, להם יש את אשרות הביורוקרטיות וכן סיכום עם השחקן לגבי העונה הקרובה.

מי שממשיך באורווה הוא השוער הוותיק רפי כהן, שחתם לעונה נוספת. לפני כשבוע השחקן בן ה-36 כבר היה מחוץ למועדון, אך בתום מו"מ עימו סוכם כי הוא ימשיך כשוער הקבוצה, זו השנה השישית ברציפות.

שחקנה של בית"ר ירושלים, אלי ששון, צפוי לחתום בהפועל פ"ת. המו"מ עם הקשר נמצא בשלב מתקדם ועד סוף השבוע הוא צפוי להפוך למלאבסי. ביום שישי הקרוב תקיים הקבוצה את משחק האימון הראשון שלה העונה מול מכבי השקמה/רמת חן מהליגה הארצית (11:00, קיבוץ עינת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully